Na rynku programów informacyjnych swoją pozycję umacniają serwisy Telewizji Polskiej. Systematycznie rośnie widownia „19.30”. W pierwszych dniach listopada program w TVP1 oglądało średnio blisko 1,4 mln widzów, a łącznie w TVP1, TVP Info i TVP Polonia średnio 1,7 mln widzów, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 13,6%. Rosnącą widownią może pochwalić się również „Teleexpress”. Program emitowany o godz. 17:00 w TVP1, TVP Info i TVP Polonia na początku miesiąca ogląda średnio 1,6 mln widzów, z udziałem w rynku 17,2%. Z miesiąca na miesiąc odbiorców zyskuje też „Teleexpress extra” nadawany wyłącznie w TVP Info. Najliczniej oglądany odcinek listopada zgromadził 600 tys. widzów, a udział w rynku to 6,4%.
Również „Pytanie na śniadanie” w listopadzie zanotowało wzrost widowni. W dniach od 1 do 5 listopada format śniadaniowy Dwójki oglądało średnio 300 tys. widzów (grupa 4+), na początku poprzedniego miesiąca program gromadził 270 tys. odbiorców. Wczorajsze „Pytanie na śniadanie” w grupie wszystkich widzów oglądało prawie 300 tys. osób, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 7,8%. Zarówno wczoraj, jak i w poniedziałek śniadaniowy format Dwójki pod względem widowni wygrał z konkurencją.
Dane: Nielsen Media