Koncert „Jesteśmy sobie potrzebni” – transmitowany 11 listopada w TVP1, TVP Polonia i TVP World - upamiętniał 106. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości, jednocześnie był wyrazem solidarności z osobami dotkniętymi niedawnymi powodziami; wydarzenie zgromadziło w TVP1 i TVP Polonia średnio ponad 1,2 mln widzów, co przełożyło się na 9,4% udziału w rynku. Poniedziałkowe transmisje głównych uroczystości państwowych z okazji Święta Niepodległości obejrzało – również w TVP1 i TVP Polonia – ponad 1,3 mln widzów; udział w paśmie wyniósł 14,1%. Tego dnia wysoką widownię zgromadziły programy informacyjne emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia: „19.30” obejrzało ponad 1,9 mln osób, udział programu w paśmie wyniósł 14,4%. Niewiele mniej widzów, bo prawie 1,9 mln – przyciągnął „Teleexpress” (udział 16,5%). „Teleexpress extra” nadawany w TVP Info w czasie minionego weekendu śledziło średnio prawie 600 tys. widzów, z udziałem w paśmie na poziomie 6,1%.
Kolejny weekend liczną i - bezkonkurencyjną w swoich pasmach – widownię gromadzą propozycje rozrywkowe jesiennej ramówki Telewizji Polskiej: „Rolnik szuka żony”, i „The Voice of Poland”. „Rolnik szuka żony” już kolejny raz jest najliczniej oglądaną propozycją TVP na weekend. Odcinek emitowany minionej niedzieli oglądało prawie 2 mln widzów, przy udziale w paśmie 15,8%. Stałą widownię utrzymuje też „The Voice of Poland”, nowe odcinki - „live” - zgromadziły ponad 1,4 mln osób (udział 12,8%).
Wysokie pozycje w rankingu programów weekendu notują też seriale jesiennej oferty Telewizji Polskiej. „Grę z Cieniem”, czarny kryminał w reż. Kingi Dębskiej, nadawany od 15 września, ogląda średnio 1,5 mln widzów, przy udziałach w rynku na poziomie 11%. „Profilerkę” od 7 września śledzi w Jedynce średnio 1 mln widzów, a odcinek z 9 listopada obejrzało prawie 1,2 mln osób, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 9,6%.
Dane: Nielsen Media