• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

4,2 mln widzów meczu Portugalia – Polska w TVP - na antenach i w streamingu. TVP1 i TVP2 liderami weekendu, grupa TVP wygrywa z konkurencją

15:11, 18.11.2024
4,2 mln widzów meczu Portugalia – Polska w TVP - na antenach i w streamingu. TVP1 i TVP2 liderami weekendu, grupa TVP wygrywa z konkurencją!!! pusty LEAD !!!

3,7 mln widzów zgromadził w piątek, 15 listopada mecz Portugalia – Polska transmitowany na antenach TVP - była to najliczniej oglądana propozycja programowa minionego weekendu. Mecz w serwisach internetowych Telewizji Polskiej odtworzyło 488 tys. unikalnych użytkowników. Ponad 2 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności obejrzało w TVP2 i TVP Polonia transmisję 22. edycji Konkursu Piosenki Eurowizji Junior. W TOP10, aż 7 programów weekendu należało do TVP, wśród nich m.in.: programy rozrywkowe „Rolnik szuka żony” i „The Voice of Poland”, serial „Gra z cieniem” oraz niedzielne wydanie „19.30” i „Teleexpressu”. Jedynka była liderem anten w miniony piątek i w niedzielę z udziałami na poziomie 10,8% - 15 listopada i 7,4% - 17 listopada. W sobotę, 16 listopada z udziałami na poziomie 7,8% pierwsze miejsce zajęła TVP2. W weekend grupa TVP wygrała z konkurencją w grupie 4+ (udz. 23,2%).

 
Fot. Getty Images

Miniony weekend w TVP dostarczył widzom wielu emocji - 15 listopada na stadionie w Porto Portugalia wygrała z Polską 5:1 w kolejnym meczu rozegranym w ramach rozgrywek Ligi Narodów. Transmisję spotkania w TVP1 i TVP Sport śledziło ponad 3,7 mln widzów. Łączny udział TVP1 i TVP Sport w czasie transmisji wyniósł 30,5%. W TVP1 mecz oglądało ponad 2,6 mln widzów, z udziałem w czasie transmisji na poziomie 21,3%. W TVP Sport rozgrywkę obejrzało 1,1 mln osób przy udziałach w paśmie na poziomie 9,2%. Tego dnia TVP Sport zanotował udział anteny na poziomie 4,4% - najwyższy od sierpnia br.

W serwisach internetowych Telewizji Polskiej: TVP Sport, TVP VOD i TVP GO mecz Portugalia – Polska miał 643 tys. odtworzeń.

Z dużym zainteresowaniem spotkała się również tegoroczna 22. edycja Konkursu Piosenki Eurowizji Junior transmitowana z Madrytu. Polskę reprezentował Dominik Arim. Średnio konkurs śledziło w TVP2 i TVP Polonia ponad 1,3 mln osób, przy łącznych udziałach na poziomie 11,7%.

Jeszcze większą widownię przyciągnął w niedzielny wieczór do TVP1 kolejny odcinek reality show „Rolnik szuka żony”, obejrzało go ponad 2 mln osób, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 16,8%.

Bezkonkurencyjną propozycją jesieni w TVP2 jest kolejna edycja programu „The Voice of Poland”. W sobotę wieczorem program obejrzało prawie 1,6 mln widzów, udział stacji w trakcie programu wyniósł 13,4%.

17 listopada widzowie obejrzeli 10. odcinek serialu TVP1 „Gra z cieniem”, który zgromadził prawie 1,5 mln osób (10,6% udziału w paśmie). 

Widzowie w weekend licznie oglądali również programy informacyjne Telewizji Polskiej – niedzielne wydanie „19.30” w TVP1, TVP Polonia i TVP Info obejrzało prawie 1,7 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 12,8%, a „Teleexpress” w TVP1, TVP Polonia i TVP Info zobaczyło prawie 1,9 mln osób (udz. 16,9%). W sobotę „Teleexpress Extra” w TVP Info obejrzało 655 tys. osób, z udziałem na poziomie 6,7%. 

Dane: Nielsen Media