Telewizja Polska wprowadza kolejne zmiany w „Pytaniu na Śniadanie”. Od listopada formatem śniadaniowym Dwójki i jednym z najpopularniejszych programów polskiej telewizji kieruje Barbara Dziedzic. Program zyskuje widzów i coraz częściej wygrywa z konkurencją. Między listopadem a wrześniem 2024 oglądalność „Pytania na Śniadanie” wzrosła aż o 14,5%.
Barbara Dziedzic to wieloletnia wydawczyni „Pytania na Śniadanie”, wcześniej związana z TVN24 Biznes i Świat. W ostatnim czasie w kierowaniu redakcją wspierała ją Agnieszka Rosłoniak-Jeżowska.
„Pytanie na Śniadanie” to jeden z najpopularniejszych programów Telewizji Polskiej. Format śniadaniowy Dwójki sukcesywnie buduje swoją widownię. W listopadzie 2024 program ogląda średnio 295 tysięcy widzów, co daje mu 6,5% udziału w paśmie. Oznacza to, że między listopadem a wrześniem 2024 oglądalność audycji wzrosła aż o 14,5%. Jesienią 2024 najwyższą widownię zgromadziło wydanie z 23 listopada, które obejrzało średnio ponad 380 tysięcy widzów, a w momencie najwyższej oglądalności – prawie 500 tys. widzów.
W dniach 19-22 listopada br. „Pytanie na Śniadanie” zgromadziło ponad 300 tysięcy widzów, co dało programowi 7,9% udziału w paśmie i zwycięstwo z „Dzień Dobry TVN”. „PnŚ” pokonał „DDTVN” również w dniach 25-27 listopada br., gromadząc średnio ponad 285 tys. widzów, o ponad 40 tysięcy więcej niż bezpośrednia konkurencja (dane: Nielsen Audience Measurement; AMR i SHR% 4+).