„The Voice Senior” – od początku nadawania, czyli od 4 stycznia tego roku – pozostaje najchętniej wybieranym przez widzów programem sobotniego, wieczornego pasma. Show Dwójki ogląda średnio 1,5 mln widzów przy udziałach na poziomie 13,1%. W miniony weekend nowe odcinki w momencie najwyższej oglądalności śledziło nawet 1,8 mln widzów.
W niedzielę, 9 lutego, widzowie mogli obejrzeć nie jeden, jak dotychczas, lecz dwa premierowe odcinki reality show TVP1 – „Żona dla Polaka”. Program zgromadził średnio 940 tys. widzów, a udział stacji w tym czasie wyniósł 7,9%. Od początku emisji jest to najchętniej wybierany program w swoim paśmie.
Stałą wysoką pozycję w rankingu oglądalności zajmują programy informacyjne TVP. „19.30” w grupie wszystkich widzów w TVP1, TVP Info i TVP Polonia oglądało średnio 1,6 mln widzów (udział 13,5%), a „Teleexpress” 1,7 mln widzów (udział 16,9%). „Teleexpress Extra” emitowany w TVP Info w piątek, 7 lutego obejrzało 730 tys. osób.
Dane: Nielsen Media