W piątek, 14 lutego oraz w niedzielę, 16 lutego liderem anten była TVP1 z udziałem odpowiednio 7,2% i 6,5%. Drugie miejsce w tych dniach zajęła TVP2 z udziałami: 6,5% (piątek) i 5,6% (niedziela). W sobotę, 15 lutego liderem wśród anten była Dwójka – jej udział wyniósł 7,2%.
W sobotę zakończyła się 6. edycja „The Voice Senior” w Dwójce. Finał zgromadził 1,7 mln widzów, przy udziałach 14,8% - był to najliczniej oglądany program TVP w miniony weekend. TVP2 w paśmie nadawania programu była liderem rynku telewizyjnego. 6. edycję „The Voice Senior” oglądało średnio ponad 1,5 mln widzów, a udział wyniósł 13,0%.
W piątkowy wieczór jedenaścioro wykonawców rywalizowało w Wielkim Finale Polskich Kwalifikacji do 69. Konkursu Piosenki Eurowizji. Transmisję można było oglądać w TVP2, TVP Polonia, TVP VOD oraz na oficjalnym kanale YouTube Europejskiej Unii Nadawców (EBU). W Dwójce i TVP Polonia wydarzenie zgromadziło ponad 1,3 mln widzów, przy udziale na poziomie 12,2%. Transmisja w TVP2 była liderem pasma.
Wysoką pozycję w TOP10 programów weekendu zajęła „19.30”. W niedzielę, 16 lutego główny program informacyjny obejrzało na trzech antenach ponad 1,7 mln widzów, osiągając 13,7% udziału. „19.30” w grupie wszystkich widzów w TVP1, TVP Info i TVP Polonia oglądało średnio 1,6 mln widzów (udział 13,5%), a „Teleexpress” 1,6 mln widzów (udział 16,8%). „Teleexpress Extra” emitowany w TVP Info Najwyższą widownię zanotował w niedzielę – program obejrzało 680 tys. osób (udział 6,3%).
Niedzielny reality show „Żona dla Polaka” w Jedynce ze średnią widownią 990 tys. widzów (udział 7,9%) również okazał się liderem pasma.
Dane: Nielsen Media