• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Weekend dla TVP – TVP1 i TVP2 notują najwyższe udziały wśród anten

14:55, 17.02.2025
Weekend dla TVP – TVP1 i TVP2 notują najwyższe udziały wśród anten!!! pusty LEAD !!!

Grupa TVP z udziałem 21,1% pokonała w weekend konkurencyjne grupy nadawców. Stało się tak za sprawą między innymi emocjonujących programów rozrywkowych jak finał 6. edycji „The Voice Senior” czy Wielki Finał Polskich Kwalifikacji do 69. Konkursu Piosenki Eurowizji. W rankingu TOP10 programów od piątku do niedzieli aż 8 tytułów należy do TVP.

 
fot. Arsen Petrovych / TVP

W piątek, 14 lutego oraz w niedzielę, 16 lutego liderem anten była TVP1 z udziałem odpowiednio 7,2% i 6,5%. Drugie miejsce w tych dniach zajęła TVP2 z udziałami: 6,5% (piątek) i 5,6% (niedziela). W sobotę, 15 lutego liderem wśród anten była Dwójka – jej udział wyniósł 7,2%.

W sobotę zakończyła się 6. edycja „The Voice Senior” w Dwójce. Finał zgromadził 1,7 mln widzów, przy udziałach 14,8% - był to najliczniej oglądany program TVP w miniony weekend. TVP2 w paśmie nadawania programu była liderem rynku telewizyjnego. 6. edycję „The Voice Senior” oglądało średnio ponad 1,5 mln widzów, a udział wyniósł 13,0%.

W piątkowy wieczór jedenaścioro wykonawców rywalizowało w Wielkim Finale Polskich Kwalifikacji do 69. Konkursu Piosenki Eurowizji. Transmisję można było oglądać w TVP2, TVP Polonia, TVP VOD oraz na oficjalnym kanale YouTube Europejskiej Unii Nadawców (EBU). W Dwójce i TVP Polonia wydarzenie zgromadziło ponad 1,3 mln widzów, przy udziale na poziomie 12,2%. Transmisja w TVP2 była liderem pasma.

Wysoką pozycję w TOP10 programów weekendu zajęła „19.30”. W niedzielę, 16 lutego główny program informacyjny obejrzało na trzech antenach ponad 1,7 mln widzów, osiągając 13,7% udziału. „19.30” w grupie wszystkich widzów w TVP1, TVP Info i TVP Polonia oglądało średnio 1,6 mln widzów (udział 13,5%), a „Teleexpress” 1,6 mln widzów (udział 16,8%). „Teleexpress Extra” emitowany w TVP Info Najwyższą widownię zanotował w niedzielę – program obejrzało 680 tys. osób (udział 6,3%).

Niedzielny reality show „Żona dla Polaka” w Jedynce ze średnią widownią 990 tys. widzów (udział 7,9%) również okazał się liderem pasma.


 

Dane: Nielsen Media