TVP1 – najchętniej oglądana stacja - zanotowała w lutym średni udział na poziomie 6,9% w grupie wszystkich widzów. Na drugim miejscu znalazła się TVP2 z udziałem 6,6%.
Niezmiennie wysokim zainteresowaniem cieszą się programy informacyjne nadawane na antenach TVP. „19.30” w TVP1, TVP Info i TVP Polonia w tym miesiącu ogląda średnio 1,7 mln widzów, co pozwala uzyskać 14,1% udziałów w paśmie. Jeszcze więcej widzów, bo średnio prawie 1,9 mln osób gromadzi na trzech antenach „Teleexpress”, co przekłada się na 20,5% udziałów w paśmie.
Najliczniej oglądany na rynku telewizyjnym program publicystyczny „Pytanie dnia”
w tym miesiącu w TVP1 i TVP Info ogląda średnio 1,3 mln widzów, prawie 1,1 mln osób ogląda audycję w TVP1, a ponad 200 tys. osób śledzi kontynuację rozmowy z gościem w TVP Info. W lutym największą widownię zgromadziła rozmowa z Janem Rajchelem, prezesem rządowej agencji rezerw strategicznych emitowana 18 lutego, którą na obu antenach obejrzało 1,45 mln widzów (udział 11,6%): 1,2 mln w TVP1 i prawie 240 tys. widzów TVP Info. Wzrost oglądalności zanotował program na antenie TVP Info: w lutym udział „Pytania dnia” wzrósł o 10,7% w porównaniu z poprzednim miesiącem.
„Pytanie dnia” nadawane jest codziennie w TVP1 zaraz po głównym wydaniu „19.30”
i kontynuowane w wieczornym paśmie TVP Info. Program prowadzą: Aleksandra Pawlicka, Justyna Dobrosz-Oracz, Dorota Wysocka-Schnepf i Marek Czyż.
W tym tygodniu „Pytanie na śniadanie” emitowane w TVP2 już dwukrotnie pokonało konkurencję: we wtorek 18 lutego i w środę 19 lutego w gr. 4+ program uzyskał więcej widzów niż śniadaniowy format konkurencji.
Dane: Nielsen Media