• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Rekordowy weekend TVP – 8 z 10 najchętniej oglądanych programów należało do Telewizji Polskiej

14:32, 24.02.2025
Rekordowy weekend TVP – 8 z 10 najchętniej oglądanych programów należało do Telewizji Polskiej!!! pusty LEAD !!!

W sobotę, 22 lutego ponad 1,6 mln widzów obejrzało w momencie najwyższej oglądalności premierowy odcinek 8. edycji „The Voice Kids”, a kolejny odcinek programu TVP1 „Żona dla Polaka” oglądało prawie 1,1 mln widzów. Oba programy były bezkonkurencyjne w swoich pasmach. Widzowie w weekend licznie oglądali również programy informacyjne Telewizji Polskiej „19:30” i „Teleexpress” oraz program publicystyczny „Pytanie dnia”. Na czele rankingu anten na pierwszym miejscu przez cały weekend znalazła się TVP1 z udziałem na poziomie 6,3%. Drugie miejsce zajęła TVP2 ze średnim udziałem 5,7%. Grupa TVP z udziałem 20,3% pokonała ponownie konkurencyjne grupy nadawców. W zestawieniu TOP10 programów weekendu znalazło się aż 8 propozycji Telewizji Polskiej.

 
Fot. „The Voice Kids”

Sobotni wieczór należał do bezkonkurencyjnego „The Voice Kids”, który 22 lutego powrócił na antenę Dwójki. Program przyciągnął średnio niemal 1,4 mln widzów, osiągając udział na poziomie 11,9%. Talent show uplasował się wysoko w TOP10 najchętniej oglądanych programów weekendu. W 8. edycji tego formatu w roli trenerów ponownie występują Cleo, Tomson i Baron oraz Natasza Urbańska.

W niedzielny wieczór kolejne odcinki programu TVP1 „Żona dla Polaka” przyciągnęły średnio niemal 1,1 mln widzów, co przełożyło się na 9,1% udziału w rynku. Program został liderem w swoim paśmie.

Wysoko w rankingu TOP10 był także główny program informacyjny TVP – „19.30”, który w niedzielę, 23 lutego w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało ponad 1,7 mln widzów (udziały 13,7%).

Liczną widownię osiągnęło także piątkowe wydanie „Teleexpressu”, które zgromadziło w TVP1, TVP Info i TVP Polonia ponad 1,7 mln widownię. Udział programu ukształtował się na poziomie 19,4%.

Liderem weekendu wśród programów publicystycznych było „Pytanie dnia”. W minioną niedzielę obejrzało je łącznie na dwóch antenach prawie 1,4 mln widzów (w TVP1 – pond 1,2 mln, w TVP Info – 130 tys.), a łączny udział ukształtował się na poziomie 10,7%.

Dane: Nielsen Media