Sobotni wieczór należał do bezkonkurencyjnego „The Voice Kids”, który 22 lutego powrócił na antenę Dwójki. Program przyciągnął średnio niemal 1,4 mln widzów, osiągając udział na poziomie 11,9%. Talent show uplasował się wysoko w TOP10 najchętniej oglądanych programów weekendu. W 8. edycji tego formatu w roli trenerów ponownie występują Cleo, Tomson i Baron oraz Natasza Urbańska.
W niedzielny wieczór kolejne odcinki programu TVP1 „Żona dla Polaka” przyciągnęły średnio niemal 1,1 mln widzów, co przełożyło się na 9,1% udziału w rynku. Program został liderem w swoim paśmie.
Wysoko w rankingu TOP10 był także główny program informacyjny TVP – „19.30”, który w niedzielę, 23 lutego w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało ponad 1,7 mln widzów (udziały 13,7%).
Liczną widownię osiągnęło także piątkowe wydanie „Teleexpressu”, które zgromadziło w TVP1, TVP Info i TVP Polonia ponad 1,7 mln widownię. Udział programu ukształtował się na poziomie 19,4%.
Liderem weekendu wśród programów publicystycznych było „Pytanie dnia”. W minioną niedzielę obejrzało je łącznie na dwóch antenach prawie 1,4 mln widzów (w TVP1 – pond 1,2 mln, w TVP Info – 130 tys.), a łączny udział ukształtował się na poziomie 10,7%.
Dane: Nielsen Media