W sobotę, 15 marca kolejny odcinek 8. edycji show TVP2 „The Voice Kids” obejrzało w momencie najwyższej oglądalności ponad 1,7 mln widzów, a program z udziałem seniorów „Sanatorium miłości” – prawie 1,7 mln osób. Oba formaty okazały się bezkonkurencyjne w swoich pasmach.
Popularnością wśród widzów cieszy się też drugi sezon serialu TVP1 „Zatoka szpiegów”. Liczną widownię w weekend przyciągnęły ponadto programy informacyjne Telewizji Polskiej – „19:30” i „Teleexpress” – oraz format publicystyczny „Pytanie dnia”. W piątek, 14 marca, liderem wśród wszystkich anten była TVP1 ze średnim udziałem na poziomie 7,8%. W TOP10 programów weekendu aż 6 z 10 tytułów należało do Telewizji Polskiej.
Kolejny odcinek „The Voice Kids” przyciągnął średnio prawie 1,4 mln widzów, a program osiągnął 11,5% udział w paśmie.
Trzeci odcinek „Sanatorium miłości” zgromadził w niedzielny wieczór średnio prawie 1,5 mln widzów, co dało mu 12,6% udziału w paśmie i tytuł lidera pasma tego dnia.
Z kolei trzecim odcinkiem „Zatoki szpiegów” zainteresowało się prawie 1,4 mln widzów, przy udziale w paśmie na poziomie 10,5%. Wszystkie trzy tytuły uplasowały się wysoko w TOP10 najchętniej oglądanych programów weekendu.
Serial „Krew z krwi” w sobotę obejrzało średnio 760 tys. widzów (udział w paśmie 6,1%), a kolejne odcinki serialu „Pan Mama” – wiosennej nowości TVP1 – zgromadziły średnio ponad 511 tys. widzów (udział 5,2%).
Główny program informacyjny Telewizji Polskiej „19.30” – emitowany w TVP1, TVP Polonia i TVP Info – zgromadził w piątek i w niedzielę średnio prawie 1,6 mln widzów, a łączne udziały programu w paśmie kształtowały się na poziomie 13,7% (piątek) i 12,5% (niedziela).
Najchętniej oglądanym wydaniem „Teleexpressu” w miniony weekend był program piątkowy – obejrzało go łącznie na trzech antenach ponad 1,7 mln widzów (udział 19%).
Liderem weekendu wśród programów publicystycznych okazało się „Pytanie dnia”. W minioną niedzielę obejrzało je łącznie na dwóch antenach ponad 1,3 mln widzów (ponad 1,1 mln w TVP1 i w TVP Info – 215 tys.). Łączny udział programu ukształtował się na poziomie 10,2%.
Dane: Nielsen Media