• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

TVP2 na czele anten, TVP Info od początku roku z tendencją wzrostową

14:19, 19.03.2025
TVP2 na czele anten, TVP Info od początku roku z tendencją wzrostową!!! pusty LEAD !!!

Od początku tygodnia grupa TVP notuje najwyższy udział wśród nadawców: średni udział TVP w tych dniach wyniósł 21,9%. Wśród anten na pierwszym miejscu ponownie znalazła się TVP2 z udziałem na poziomie 7,8%. Od początku roku – z miesiąca na miesiąc – coraz wyższy średni udział uzyskuje TVP Info. Z dziesięciu najchętniej oglądanych programów dnia aż osiem emitowano na antenach TVP.

We wtorek, 18 marca w TOP10 najczęściej wybieranych anten znalazły się trzy należące do grupy TVP: TVP2, TVP1 oraz TVP Info, której udział dobowy przekroczył wczoraj 2%. W porównaniu z poprzednim miesiącem średni udział TVP Info wzrósł o 11,7%, a w porównaniu ze styczniem tego roku już o 14,6%.

Wśród oferty programowej TVP niezmiennie bezkonkurencyjne są seriale. Ranking najliczniej oglądanych tytułów otwierają kolejne odcinki „M jak miłość” i „Barw szczęścia”. Wczorajszy odcinek „M jak miłość” obejrzało w TVP2 ponad 2,5 mln widzów, co pozwoliło stacji uzyskać 22,4% udziału w paśmie; „Barwy szczęścia” przyciągnęły 1,6 mln widzów (udział 13,4%).

Główny program informacyjny „19.30” na antenach TVP1, TVP Polonia i TVP Info obejrzało wczoraj ponad 1,6 mln widzów, a jego łączny udział wyniósł 13,8%. „Teleexpress” na trzech antenach oglądało 1,7 mln widzów, przy udziale 20% w paśmie.

Nie słabnie zainteresowanie programem publicystycznym emitowanym w TVP1 i TVP Info: „Pytanie dnia”, którego gościem był wczoraj Michał Kamiński, obejrzało 1,4 mln widzów. Na antenie TVP Info „Pytanie dnia” w pierwszej połowie stycznia oglądało średnio blisko 190 tys. osób, a w pierwszej połowie marca już ponad 200 tys. osób. Wszystkie wydania „Pytania dnia” są do obejrzenia za darmo w TVP VOD.

Dane: Nielsen Media