• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Mecz Polska – Litwa najliczniej oglądanym programem w polskiej telewizji od początku roku

15:41, 24.03.2025
Mecz Polska – Litwa najliczniej oglądanym programem w polskiej telewizji od początku roku!!! pusty LEAD !!!

Ponad 3,7 mln widzów obejrzało łącznie na antenach TVP i w Internecie pierwszy mecz polskiej reprezentacji w eliminacjach do Mistrzostw Świata 2026. Grupa TVP ze średnim udziałem 21,7% pokonała w weekend konkurencyjne grupy nadawców. TVP1 zajęła pierwsze miejsce w rankingu oglądalności osiągając średni udział na poziomie 7,4%. Do TOP10 anten w miniony weekend wszedł TVP Sport z najwyższym udziałem dobowym od listopada poprzedniego roku. Aż sześć z dziesięciu najliczniej oglądanych programów emitowanych było na antenach TVP.

 
fot. L. Szymański / PAP

W piątek, 21 marca polska reprezentacja rozpoczęła rywalizację o awans na Mistrzostwa Świata w 2026 r. Pierwszy mecz eliminacyjny przeciwko Litwie przyciągnął do TVP1 i TVP Sport prawie 3,3 mln widzów. Zapewniło to antenom 28,9% udziału w rynku. W serwisach internetowych TVP transmisja miała prawie 600 tys. odtworzeń i 466 tys. użytkowników. Była to najliczniej oglądana transmisja sportowa w tym roku. Rekordowy udział – najwyższy od listopada poprzedniego roku – zanotował tego dnia TVP Sport. Udział dobowy anteny zarówno w gr. 4+ jak i w grupach komercyjnych wyniósł powyżej 3%.

Od początku nadawania bezkonkurencyjny w swoim paśmie jest talent show Dwójki „The Voice Kids”. Program w sobotnie wieczory ogląda średnio prawie 1,4 mln widzów, co przekłada się na 11,6% udziału w paśmie.

W niedzielne wieczory dużym zainteresowaniem cieszy się drugi sezon serialu „Zatoka szpiegów”. Produkcja Telewizji Polskiej, z Bartoszem Gelnerem w roli głównej, przyciąga do Jedynki średnio 1,5 mln widzów, przy udziałach 10,9%. Duża część widowni śledzi losy bohaterów serialu w TVP VOD. Dotychczas 4 odcinki drugiego sezonu miały w streamingu ponad 550 tys. odtworzeń – oznacza to 25 procentowy wzrost oglądalności w porównaniu z pierwszym sezonem „Zatoki szpiegów”.

Stałą widownię gromadzi też „Sanatorium miłości”. Program od początku emisji ogląda średnio 1,6 mln widzów, co zapewnia Jedynce 13,4% udziału w rynku.


 

Dane: Nielsen Media