• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Prawie 1 mln widzów oglądało galę rozdania nagród muzycznych – Fryderyków. TVP1 wygrała weekend. „Pytanie dnia” najlepszym programem publicystycznym

14:56, 07.04.2025
Prawie 1 mln widzów oglądało galę rozdania nagród muzycznych – Fryderyków. TVP1 wygrała weekend. „Pytanie dnia” najlepszym programem publicystycznym!!! pusty LEAD !!!

Prawie milion widzów obejrzało na antenach TVP transmisję Gali Muzyki Rozrywkowej Fryderyk Festiwal 2025, podczas której poznaliśmy laureatów najważniejszych polskich nagród muzycznych – Fryderyków. W weekend dużą widownię przyciągnęły także program informacyjny „19:30”, „Pytanie dnia”, seriale „Zatoka szpiegów” i „Krew z krwi” oraz „Sanatorium miłości”. TVP1 była najchętniej wybieraną stacją przez cały weekend, osiągając średni udział na poziomie 6,8%. Według danych Nielsen Media aż sześć programów Telewizji Polskiej znalazło się w TOP10 najchętniej oglądanych pozycji weekendu.

 
FOT. AKPA

Najważniejsze nagrody polskiej branży muzycznej po kilku latach przerwy wróciły do Telewizji Polskiej. W miniony weekend Telewizja Polska pokazała uroczystą galę rozdania Fryderyków, którą na antenach TVP i w Internecie oglądało prawie 1 mln widzów. W TVP2 galę obejrzało ponad 900 tys. osób. W serwisach internetowych: TVP VOD i TVP GO wydarzenie miało 38 tys. odtworzeń. W momencie najwyższej oglądalności transmisję w TVP2 zobaczyło ponad 1 mln widzów.

W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu w Telewizji Polskiej na pierwszym miejscu znalazło się wydanie „19:30”, które w niedzielę, 6 kwietnia w TVP1, TVP Info i TVP Polonia oglądało ponad 1,8 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 14,3%.

Wysoko wśród programów weekendu znalazł się kolejny odcinek „Sanatorium miłości”, którym w niedzielę zainteresowało się prawie 1,5 mln widzów (udział 12,5%).

Odcinek „Zatoki szpiegów” w niedzielny wieczór w Jedynce śledziło ponad 1,4 mln widzów z udziałem na poziomie 10,7%.

Z odcinka na odcinek rośnie widownia serialu „Krew z krwi”. 6. odcinek obejrzało w TVP1 prawie 850 tys. widzów, przy udziale 7%. Był to najliczniej oglądany odcinek od początku emisji trzeciej serii serialu.

„Pytanie dnia” było najchętniej oglądanym programem publicystycznym weekendu, niedzielne wydanie obejrzało łącznie na dwóch antenach prawie 1,4 mln widzów (w TVP1 – ponad 1,2 mln widzów, w TVP Info – prawie 130 tys. osób), łączny udział ukształtował się na poziomie 10,5%. „Pytanie dnia” znalazło się w rankingu TOP10 weekendu.

Prawie przez cały tydzień, od wtorku do piątku „Pytanie na śniadanie” było najpopularniejszym programem w porannym paśmie i wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni, jak i udziałów w grupie 4+. Średnia widownia „PnŚ” w tych dniach kształtowała się na poziomie 319 tys. widzów, ze średnim udziałem na poziomie 8,1%.

Dane: Nielsen Media