Od początku istnienia akcji, czyli od 1993 roku, Telewizja Polska co roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Dotychczas – dzięki hojności reklamodawców – TVP przekazała na ten cel niemal 37 milionów złotych.
Dochód z „Reklamy Dzieciom 2024” zostanie przekazany m.in. na:
Pieniądze z „Reklamy Dzieciom” trafią m. in. do: stowarzyszeń, fundacji, placówek opiekuńczo-wychowawczych, szkół podstawowych, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.
W gronie darczyńców, którzy wsparli 32. akcję „Reklama Dzieciom” znalazły się firmy: ALIOR BANK S.A., CARREFOUR POLSKA SP. Z O.O., DNP SP. Z O.O., JERONIMO MARTINS S.A.,LIDL SP. Z O.O. S.K.,NESTLE POLSKA S.A.,NESTLE POLSKA S.A.,NIVEA POLSKA SP. Z O.O.,OPONEO.PL S.A.,ORLEN S.A.,PEPSICO CONSULTING POLSKA SP. Z O.O.,POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A., PROCTER&GAMBLE POLSKA SP. Z O. O., PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI FARMACEUTYCZNEJ HASCO-LEK S.A.,SGB BANK S.A., SOONLY FINANCE SP. Z O.O., SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA „MLEKPOL”, TARCZYŃSKI S.A., TERG S.A., ZAKŁADY FARMACEUTYCZNE POLPHARMA S.A., ŻABKA POLSKA SP. Z O.O.
Dzięki reklamodawcom z pomocy w tym roku skorzysta ponad dwanaście tysięcy dzieci!
Lista beneficjentów na reklamadzieciom.tvp.pl