• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Majówka dla TVP! Grupa TVP bezkonkurencyjna – TVP1 liderem anten. Aż 7 programów Telewizji Polskiej w TOP10

15:25, 05.05.2025
Majówka dla TVP! Grupa TVP bezkonkurencyjna – TVP1 liderem anten. Aż 7 programów Telewizji Polskiej w TOP10!!! pusty LEAD !!!

W dniach 1– 4 maja TVP1, ze średnimi udziałami na poziomie 6,8%, była anteną pierwszego wyboru spośród wszystkich stacji dostępnych na rynku telewizyjnym. Grupa TVP, z łącznym udziałem wynoszącym 20,4%, wyprzedziła konkurencyjne grupy nadawcze podczas majowego weekendu. Najchętniej oglądaną propozycją Telewizji Polskiej był finałowy odcinek reality show „Sanatorium miłości”. Dużą popularnością cieszyły się również odcinek serialu „Zatoka szpiegów” oraz finał programu „The Voice Kids”. Nieprzerwanie wysoką widownię przyciągał główny program informacyjny „19.30”, a wśród programów publicystycznych bezkonkurencyjne okazało się „Pytanie dnia”. W majówkowym TOP10 znalazło się aż siedem programów i seriali należących do Telewizji Polskiej.

 
Fot. TVP „Sanatorium miłości”

Emitowany w niedzielę, 4 maja finałowy odcinek programu „Sanatorium miłości” był najliczniej oglądanym programem majowego weekendu TVP i zgromadził przed telewizorami prawie 1,5 mln osób, przy udziale na poziomie 12,2%. Średnio cały 7. sezon reality show z udziałem seniorów oglądało prawie 1,5 mln widzów, ze średnim udziałem na poziomie 12,9%.

Tego samego dnia, także w niedzielny wieczór ponad 1,2 mln widzów zainteresował odcinek serialu TVP1 „Zatoka szpiegów”, udział serialu w paśmie wyniósł 9,5%.

W sobotę widzowie obejrzeli finał tegorocznej edycji „The Voice Kids”. Najlepszym Głosem programu, decyzją widzów została wybrana Zosia Wójcik z drużyny Tomsona i Barona. Finałowy odcinek „The Voice Kids” był czwartym najliczniej oglądanym programem weekendu w TVP. Program obejrzało ponad 1,2 mln widzów przy udziale na poziomie 11,5%. Ostatni odcinek znalazł się na pozycji lidera pasma. Przez cały sezon program oglądało średnio ponad 1,2 mln widzów, przy średnich udziałach na poziomie 11%.

Na wysokiej pozycji w weekendowym zestawieniu TOP10 znalazło się wydanie „19.30”, które w niedzielę w TVP1, TVP Info i TVP Polonia oglądało ponad 1,6 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 13,6%. Tego dnia najliczniejszą widownię spośród wszystkich weekendowych dni zanotowało również „Pytanie dnia”. Program obejrzało średnio na dwóch antenach TVP1 i TVP Info ponad 1,3 mln widzów, zapewniając udział na poziomie 10,8% i pozycję lidera wśród programów publicystycznych.

Orędzie Donalda Tuska, Prezesa Rady Ministrów, które wygłosił 1 maja w Święto Pracy łącznie na antenach TVP1 i TVP Polonia obejrzało prawie 1 mln widzów, z udziałem 9,6%.

W Święto Konstytucji 3 Maja transmisje uroczystości państwowych w TVP1 i TVP Polonia osiągnęły widownię na poziomie – 590 tys. widzów (łączny udz. 8,7%).

W majowy weekend sportowych emocji dostarczył finał Pucharu Polski w piłce nożnej, który równolegle transmitowały 2 maja TVP1 i TVP Sport. Spotkanie Pogoni Szczecin i Legii Warszawa obejrzało prawie 1,4 mln widzów w domu lub poza domem, a 158 tys. unikalnych użytkowników oglądało spotkanie na stronie internetowej TVP Sport. W sumie starcie Legii z Pogonią śledziło ponad 1,5 miliona kibiców (uwzględniając wyniki OOH oraz w Internecie).

Dane: Nielsen Media