Mecz Finlandia – Polska w TVP1 i TVP Sport obejrzało łącznie prawie 3,7 mln widzów, co przełożyło się na 36,7% udziału obu stacji w rynku oglądalności. Poza domem polskiej drużynie kibicowało ponad 500 tys. osób, a ponad 570 tys. użytkowników śledziło transmisję online za pośrednictwem TVPSPORT.PL i aplikacji mobilnej.
Tego dnia telewizyjna Jedynka była anteną pierwszego wyboru we wszystkich grupach widzów. W grupie ogólnej udział TVP1 wyniósł 13%, a grupach 16-59 i 16-49 odpowiednio: 12,1% i 12,4%. Z kolei TVP Sport znalazł się w TOP10 anten we wszystkich grupach widzów uzyskując najwyższy udział rynkowy w 2025 roku: 3,2% w grupie wszystkich widzów, 3,8% w grupie 16-59 i 4% w grupie 16-49. Łącznie Telewizja Polska miała wczoraj 27,5% udziału rynkowego wśród wszystkich widzów i znalazła się na pierwszym miejscu wśród grup nadawców.
Dane: Nielsen Media