• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Lato z Radiem i Telewizją Polską” bezkonkurencyjne w sobotnie wieczory. TVP1 wygrywa weekend

16:12, 14.07.2025
„Lato z Radiem i Telewizją Polską” bezkonkurencyjne w sobotnie wieczory. TVP1 wygrywa weekend!!! pusty LEAD !!!

W sobotę, 12 lipca Telewizja Polska transmitowała z Elbląga drugi koncert trasy „Lata z Radiem i Telewizją Polską”, który w szczytowym momencie przyciągnął do TVP2 ponad 1,2 mln widzów. Wydarzenie było liderem pasma i znalazło się wśród najpopularniejszych programów weekendu. Plenerowe „Pytanie na Śniadanie” obejrzało 393 tys. widzów. TVP1 ze średnim udziałem 6,2% była anteną pierwszego wyboru, a w TOP10 weekendu znalazło się aż 5 programów Telewizji Polskiej.

 
Materiały promocyjne TVP

W lipcu Telewizja Polska i Polskie Radio zaprosiły ponownie widzów na cykl wyjątkowych koncertów „Lato z Radiem i Telewizją Polską”. Muzyczna podróż spotkała się z ciepłym przyjęciem widzów i publiczności. Drugi koncert – zorganizowany na Wyspie Spichrzów w Elblągu oglądało w TVP2 i TVP Polonia średnio ponad 1 mln widzów (udział 10%), koncert był liderem w swoim paśmie.

Wakacyjna trasa „Lata z Radiem i Telewizją Polską” to nie tylko wieczorne koncerty – od wczesnych godzin porannych na gości czeka także plenerowe studio „Pytania na Śniadanie”. W sobotę, 12 lipca śniadaniowy program TVP oglądało 393 tys. widzów w grupie 4+, a udział wyniósł 8,3%. Na kolejny koncert trasy zapraszamy 19 lipca na Superauto.pl Stadion Śląski.

W miniony weekend wśród najchętniej oglądanych programów Telewizji Polskiej znalazło się piątkowe wydanie „19.30”, które na antenach TVP1, TVP Info i TVP Polonia zgromadziło 1,4 mln widzów, co przełożyło się na 13,7% udziałów w paśmie. W TOP10 weekendu znalazł się również niedzielny „Teleexpress” – program obejrzało 1,4 mln widzów przy udziale 16,6%. Wśród najpopularniejszych pozycji uplasowało się także piątkowe wydanie programu publicystycznego „Pytanie dnia”, które śledziło 1,2 mln widzów na antenach TVP1, TVP Polonia i TVP Info (łączny udział 11,8%).

W weekend zainteresowaniem widzów cieszył się także trzeci i zarazem ostatni mecz polskich piłkarek na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej Kobiet UEFA Women’s Euro 2025, który w Telewizji Polskiej obejrzało ponad 1,3 mln widzów. Sobotnie spotkanie z Dunkami w TVP1 i TVP Sport przyciągnęło łącznie ponad 1,2 mln osób, łączny udział anten wyniósł 12,6%.

Poza domem (OOH) mecz śledziło 81 tys. widzów, a online ponad – 45 tys. unikalnych użytkowników.

Dane: Nielsen Media in home+OOH