Wzrosty udziałów dotyczą nie tylko całej anteny informacyjnej Telewizji Polskiej, ale również programów informacyjnych:
Wzrost udziałów zanotowały także autorskie formaty TVP Info:
5 lipca rozpoczęła się trasa „Lata z Radiem i Telewizją Polską”. 4 koncerty transmitowane w TVP2 w minionym miesiącu zgromadziły średnio ponad 900 tys. osób. Najliczniej oglądana była transmisja 12 lipca z Elbląga, która w szczytowym momencie przyciągnęła przed ekrany ponad 1,2 mln widzów.
Także w lipcu na antenach TVP transmitowane były grupowe mecze polskiej reprezentacji w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej kobiet, które zgromadziły wielu widzów. Najliczniej oglądana była transmisja meczu Polek z Niemkami 4 lipca - obejrzało ją ponad 2 mln osób: w TVP1 i TVP Sport w domu i poza domem - 1,9 mln widzów (18,5% udziału w rynku tv), a kolejne ponad 100 tys. użytkowników śledziło transmisję online za pośrednictwem TVPSPORT.PL i aplikacji mobilnej.
Dane: Nielsen Media