• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Najwięcej widzów meczu koszykówki w TVP Sport od co najmniej 10 lat

14:53, 03.09.2025
Najwięcej widzów meczu koszykówki w TVP Sport od co najmniej 10 lat!!! pusty LEAD !!!

Spotkanie Francja – Polska rozegrane w ramach mistrzostw Europy w koszykówce mężczyzn FIBA EuroBasket 2025 obejrzało w TVP Sport ponad 870 tys. widzów, a w momencie najwyższej oglądalności ponad 950 tys. widzów. To najwyższa widownia meczu koszykówki w kanale sportowym Telewizji Polskiej od co najmniej 10 lat. 2 września 2025 roku, czyli w dniu meczu, Telewizja Polska była liderem nadawców z wynikiem 21,6% udziału rynku, a kanał TVP Sport zanotował udział w rynku na poziomie 1,9%. 

 
Ł. Gągulski / PAP

Wczorajszy mecz w TVP Sport oglądało ponad 650 tys. widzów. Poza domem rozgrywkę śledziło prawie 100 tys. widzów, a w serwisach internetowych Telewizji Polskiej – na stronieTVPSport.pl i w aplikacji mobilnej – ponad 126 tys. osób; łącznie ponad 870 tys. osób. Udział TVP Sport w czasie transmisji wyniósł 6,7%. Było to zdecydowanie najchętniej oglądane spotkanie koszykarskiej reprezentacji Polski na tym turnieju. 

Pierwszy grupowy mecz Polaków ze Słowenią (28 sierpnia) w TVP Sport (w domu i poza domem) obejrzało średnio prawie 390 tys. widzów (w momencie najwyższej oglądalności 670 tys.). Drugie spotkanie z Izraelem (30 sierpnia) zgromadziło blisko 415 tys. widzów (ponad 730 tys. w pik-u). Z kolei zawody Polska – Islandia (31 sierpnia) przyciągnęło ponad 540 tys. osób (w pik-u prawie 800 tys.). Na zakończenie fazy grupowej biało-czerwoni zmierzą się z Belgią. 

42. edycja mistrzostw Europy w koszykówce mężczyzn FIBA EuroBasket 2025 potrwa do 14 września br. Turniej odbywa się w czterech krajach: na Cyprze, w Finlandii, Łotwie i w Polsce – w katowickim Spodku. Wszystkie mecze reprezentacji Polski oraz wybrane spotkania turnieju można oglądać w TVP Sport oraz online – na stronie TVPSport.pl i w aplikacji TVP Sport. 

Dobry start zanotował też komediowy serial TVP „Zaraz wracam”. Pierwszy odcinek nowej produkcji emitowany w TVP1 o godz. 20:30 obejrzało przed telewizorami ponad 750 tys. widzów, co pozwoliło antenie uzyskać 6,5% udziału w rynku tv.

Grupa TVP z udziałem na poziomie 21,6% pokonała pozostałe grupy konkurencyjnych stacji.


Dane: Nielsen Media, SHR% i AMR 4+, consolidated +2, +OOH