Transmitowany w niedzielę, 7 września mecz Polska – Finlandia w TVP1 był najliczniej oglądanym programem weekendu. Łącznie na obu antenach – TVP1 i TVP Sport oraz poza domem obejrzało go blisko 4,4 mln widzów. W czasie transmisji udział wyniósł 37,4%. Dodatkowo, relację śledziło 516 tys. użytkowników online.
Telewizja Polska umocniła swoją pozycję lidera rynku w miniony weekend. Udział grupy TVP ukształtował się na poziomie 22,3% Średni udział Jedynki wyniósł 7,7%. W niedzielę, 7 września, TVP1 wygrała we wszystkich grupach widzów osiągając: 9,5% w grupie 4+, 8,7% w grupie 16-59 i 9,0% w grupie 16-49. TVP Sport znalazł się w pierwszej dziesiątce stacji z udziałem powyżej 3,5% – zarówno w grupie 4+, jak i komercyjnej. Był to dla tej anteny najlepszy wynik od listopada 2024 roku.
Sportowe emocje wsparły również produkcje rozrywkowe – propozycje jesiennej ramówki Telewizji Polskiej. W TOP10 programów weekendu znalazło się aż 8 tytułów TVP. Pierwszy odcinek XVI edycji „The Voice of Poland” obejrzało w TVP2 prawie 1,3 mln widzów przy udziale na poziomie 12,7% – jest to wynik otwarcia wyższy w porównaniu z zeszłym rokiem. Talent show był liderem w paśmie.
Premierowa odsłona nowej „Rodzinki.pl” w Dwójce przyciągnęła w sobotę, 6 września ponad 1,1 mln widzów, co przełożyło się na 10,5% udziału. Był to również najlepszy wynik w swoim paśmie – niemal dwukrotnie wyższy niż programy konkurencyjnych stacji.
Tego samego dnia pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu kryminalnego „Profilerka. Jastrë”, w którym w rolach głównych występują Wiktoria Gorodeckają i Michał Czernecki zgromadził ponad 740 tys. widzów w Jedynce, a udział wyniósł 6,7%.
Teleturnieje Telewizji Polskiej konsekwentnie utrzymują wysoką popularność wśród widzów. 7 września nowe edycje znanych formatów obejrzało w Dwójce: „Familiadę” - ponad 1,2 mln widzów (udział 15,5%) i „Koło fortuny” – ponad 1 mln (udział 13,4%).
Dane: Nielsen Media (consolidated+2 plus OOH)