• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Rolnik szuka żony”, „The Voice of Poland” i serial „Drelich” hitami weekendu. TVP2 na czele anten w sobotę

14:49, 15.09.2025
„Rolnik szuka żony”, „The Voice of Poland” i serial „Drelich” hitami weekendu. TVP2 na czele anten w sobotę!!! pusty LEAD !!!

W niedzielę, 14 września, premierowy odcinek 12. edycji programu „Rolnik szuka żony” w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło ponad 1,7 mln widzów. Rośnie widownia „The Voice of Poland” - w sobotę, 13 września drugi odcinek programu zgromadził w piku również 1,7 mln widzów. Wśród najpopularniejszych programów weekendu znalazła się także nowość TVP1 - serial sensacyjny „Drelich”. Wysoką widownię zgromadził drugi odcinek „Rodzinki.pl” oraz wydanie „19.30”. W sobotę TVP2 była liderem wśród wszystkich anten telewizji linearnej, osiągając udział 7,9%. Tego dnia cała grupa TVP zdobyła 25,6% udziałów w rynku – najwięcej spośród nadawców. W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu aż 6 należało do Telewizji Polskiej.

 
Fot. „Rolnik szuka żony”

Pierwszy odcinek nowej odsłony reality show Jedynki „Rolnik szuka żony” był najliczniej oglądanym programem weekendu w TVP, gromadząc średnio ponad 1,5 mln widzów przy udziale 16,4%. Wynik otwarcia był wyższy w porównaniu z zeszłym rokiem.

Coraz większym zainteresowaniem cieszy się 16. edycja programu „The Voice of Poland”. Drugi odcinek muzycznego talent show Dwójki w miniony sobotni wieczór obejrzało w TVP2 ponad 1,4 mln widzów (udział 16,4%). Program znalazł się na wysokiej pozycji w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu.

Drugi odcinek „Rodzinki.pl” w Dwójce przyciągnął w sobotę, 13 września ponad 1,1 mln widzów, przy udziale na poziomie 11,5%.

Premierowy odcinek serialu sensacyjnego „Drelich” w niedzielny wieczór w Jedynce w momencie najwyższej oglądalności obejrzało ponad 1,4 mln widzów. Średnia widownia serialu wyniosła niemal 1,2 mln osób, a udziały kształtowały się na poziomie 11%. „Drelich” znalazł się w TOP10 najpopularniejszych programów weekendu.

Najchętniej oglądanym wydaniem „19.30” w miniony weekend był program niedzielny – obejrzało go łącznie na trzech antenach TVP1, TVP Info i TVP Polonia ponad 1,5 mln widzów (udział 14,6%).

13 września w Tokio rozpoczęły się Mistrzostwa Świata w Lekkoatletyce. Największym zainteresowaniem widzów cieszyła się niedzielna transmisja w TVP Sport – w momencie najwyższej oglądalności śledziło ją prawie 800 tys. widzów, a średnia widownia wyniosła 633 tys., przy udziale 8,5%. W sobotę, 13 września, kanał zanotował wysoki udział w rynku – 3,5%, co jest czwartym najwyższym wynikiem TVP Sport w 2025 roku.

Dane Nielsen Media: consolidated+2, AMR, CSHR%, w gr. 4+

CSHR% – oglądalność telewizji linearnej (z wyłączeniem kategorii others unrecognized)