W sierpniu 2025 roku aplikacja mobilna TVP VOD odnotowała najwyższy średni czas oglądania na użytkownika. Dzięki wynikowi 6 godz. 7 min wyprzedziła takie serwisy, jak Netflix i Player*. Z kolei strona internetowa vod.tvp.pl uplasowała się na 2. pozycji pod względem liczby odsłon, ustępując jedynie Netflixowi. W kategorii „na żywo” największą popularnością cieszy się kanał TVP Info i serwisy informacyjne Telewizji Polskiej, które przyciągają 58% wszystkich widzów oglądających TVP linearnie.
Serwis TVP VOD utrzymuje trend wzrostowy, odnotowując +13% wzrost liczby wizyt użytkowników (r/r), +17% wzrost liczby odsłon (r/r), +26% wzrost liczby odtworzeń (r/r) oraz +18% wzrost czasu odtwarzania (r/r).
TVP Info i serwisy informacyjne po raz kolejny uzyskały najwyższe wyniki w serwisie TVP VOD. W ubiegłym miesiącu znacząco wzrosła także liczba wyświetleń materiałów TVP Info w serwisie YouTube – 14 mln wyświetleń – oznacza to 82-procentowy wzrost względem lipca 2025.
W sierpniu br. najwyższy wynik od dwóch lat zbiorczo uzyskały też wszystkie strony internetowe Oddziałów Terenowych TVP oraz serwis regiony.tvp.pl. Regionalne ośrodki Telewizji Polskiej przyciągnęły do internetu 3,7 mln użytkowników, co przełożyło się na 5,9 mln wizyt i 8,7 mln odsłon. Najwyższe wzrosty odnotowały strony TVP3 Gdańsk (+191% m/m) i TVP3 Kielce (+31% m/m).
* Mediapanel