W niedzielę, 12 października, piłkarska reprezentacja Polski w wyjazdowym meczu grupy G pokonała Litwę 2:0. Kolejny mecz biało – czerwonych w eliminacjach do Mistrzostw Świata 2026 przyciągnął do TVP1 i TVP Sport ponad 3,5 mln widzów. Zapewniło to antenom 32,8% udziału w rynku. Kolejne ponad 405 tys. widzów śledziło przebieg spotkania poza domem, a 405 tys. unikalnych użytkowników obejrzało mecz na stronie internetowej i w aplikacjach TVP Sport. Mecz Litwa – Polska okazał się najliczniej oglądaną propozycją weekendu.
Z kolei transmisja Meczu Legend na Stadionie Śląskim zgromadziła 12 października w TVP2 w momencie najwyższej oglądalności prawie 1,1 mln widzów. Spotkanie piłkarskich gwiazd Polski z Niemcami obejrzało średnio 876 tys. widzów (udział 11,6%).
W miniony weekend bezkonkurencyjny w swoim paśmie był talent show TVP2 „The Voice of Poland”. Program w sobotni wieczór obejrzało średnio ponad 1,4 mln widzów, co przekłada się na 15,5% udziału w paśmie.
Dane: Nielsen Media, AMR, CSHR% consolidated+2, +OOH