W piątek, 14 listopada polska reprezentacja zagrała kolejny mecz w rywalizacji o awans na Mistrzostwa Świata 2026. Transmisja tego spotkania na antenach TVP była najliczniej oglądanym programem weekendu. Łącznie na obu antenach – TVP1 i TVP Sport oraz poza domem obejrzało go blisko 5,4 mln widzów. Udział anten w tym czasie wyniósł 46,5%. Dodatkowo, transmisję śledziło 520 tys. użytkowników online.
Telewizja Polska w miniony weekend zajęła pozycję lidera rynku. Udział grupy TVP kształtował się na poziomie 25,3% Średni udział Jedynki wyniósł 8,9%.
Transmisja meczu piłki nożnej zapewniła Jedynce pierwsze miejsce w rankingu anten. Tego dnia TVP1 osiągnęła udział na poziomie 13% zarówno w grupie 4+, jak i w grupie komercyjnej. TVP Sport znalazł się w pierwszej dziesiątce stacji z udziałem 4,7% w grupie 4+ oraz 5,3% w grupie komercyjnej. Był to dla tej anteny najlepszy wynik tego roku.
Weekend w Telewizji Polskiej to nie tylko sportowe emocje. W TOP15 programów znalazło się aż 11 tytułów TVP: zarówno rozrywka jak i seriale. Na pozycji lidera sobotniego wieczornego pasma utrzymuje się muzyczne show „The Voice of Poland”. Program w TVP2 ogląda średnio prawie 1,4 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 15,4%. W niedzielne wieczory średnio 1,6 mln widzów gromadzi „Rolnik szuka żony” nadawany w TVP1. Nieco wcześniej, o godz. 20:25 Jedynka proponuje widzom nową produkcję pt. „Czarna śmierć”. Dwa wyemitowane już odcinki obejrzało ponad 1,4 mln osób, co przełożyło się na 12,8% udziału w rynku.
A już dziś wieczorem kolejny mecz eliminacji do MŚ 2026. Mecz Malta – Polska transmitują TVP1 i TVP Sport. Transmisja również w TVPSPORT.PL, aplikacji mobilnej, Smart TV, HbbTV.
Dane: Nielsen Media, AMR, CSHR% consolidated+2 plus OOH