W poniedziałek, 17 listopada TVP1 i TVP Sport transmitowały kolejny mecz polskiej reprezentacji w eliminacjach do Mistrzostw Świata 2026. Spotkanie Malta - Polska obejrzało przed telewizorami oraz poza domem prawie 4,4 mln widzów. Zapewniło to antenom 37,9% udziału w rynku telewizyjnym. Kolejne 461 tys. użytkowników spotkanie z Maltą oglądało online.
Transmisja zapewniła Jedynce pozycję lidera anten zarówno w grupie wszystkich widzów (11,5%), jak i w grupach komercyjnych: 11,5% w grupie 16-59 oraz 12% w grupie 16-49. Najwyższy w tym roku udział w rynku (wyższy niż podczas piątkowego meczu z Holandią) zanotował TVP Sport, uzyskując 3,5% w grupie 4+ i prawie 4% w grupach komercyjnych. TVP uzyskała najwyższy udział wśród nadawców – na poziomie 29,3% wśród wszystkich widzów i po 27% w grupach 16-59 i 16-49.
Dane: Nielsen Media, AMR, CSHR% consolidated+2 plus OOH