Najliczniej oglądanym programem TVP w weekend był reality show Jedynki „Rolnik szuka żony”. Odcinek wyemitowany w niedzielę, 23 listopada był liderem w paśmie i przyciągnął niemal 1,9 mln widzów przy udziale na poziomie 19,5%, wyraźnie przekraczając średnią programu wynoszącą 1,7 mln.
Liderami swoich pasm były także kolejne dwa tytuły TVP:
W niedzielę transmisję finału programu „Szansy na sukces. Opole 2026” w Dwójce obejrzało prawie 1,1 mln widzów z udziałem na poziomie 12,2%. Średnia widownia jesiennej edycji tego talent show ukształtowała się na poziomie ponad 900 tys. widzów (udział 11,9 %).
Kolejny odcinek „Rodzinki.pl” w TVP2 przyciągnął w sobotę prawie 940 tys. widzów, co przełożyło się na 9,2% udziału.
Dane: Nielsen Media, AMR, CSHR%, consolidated+2