• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Biuro Reklamy i Marketingu TVP ogłosiło cennik i ofertę reklamową na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Mediolan – Cortina 2026

11:45, 08.12.2025
Biuro Reklamy i Marketingu TVP ogłosiło cennik i ofertę reklamową na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Mediolan – Cortina 2026!!! pusty LEAD !!!

Biuro Reklamy i Marketingu TVP ogłosiło cennik i ofertę reklamową na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Mediolan – Cortina 2026, które odbędą się w dniach 6-22 lutego 2026 roku. Telewizja Polska zaprezentuje wszystkie starty Polaków – tj. 200 godzin transmisji na żywo – w ogólnodostępnych kanałach linearnych TVP1, TVP2 i TVP Sport oraz w swoich mediach online. Poza standardową reklamą w ofercie znalazły się nowatorskie formy reklamowe angażujące widzów. Do 17 grudnia 2025 roku pierwszeństwo zakupu mają oficjalni sponsorzy Igrzysk. Sprzedaż czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 18 grudnia br.

 
Biuro Reklamy i Marketingu TVP ogłosiło cennik i ofertę reklamową na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Mediolan – Cortina 2026

Oprócz transmisji z zawodów Telewizja Polska przygotowuje szereg programów specjalnych, które będą doskonałym narzędziem do poszerzenia zasięgu kampanii w środowisku multiscreen. W ofercie znalazły się m.in.: „Halo, tu Mediolan” – reportaże, relacje oraz rozmowy z organizatorami i sportowcami, „Olimpijski poranek” – zapowiedzi najważniejszych wydarzeń dnia oraz „Olimpijski wieczór” – podsumowania i relacje z zimowych zmagań olimpijskich.

 

Poza standardową reklamą (emitowaną przy transmisjach na żywo) oraz klasyczną reklamą online, w ofercie Telewizji Polskiej znalazły się również inne formy reklamowe angażujące widzów. Nadawca proponuje reklamodawcom możliwość ekspozycji marki na planszach reklamowych na profilu TVP Sport w serwisie YouTube oraz ekspozycję marki w stałej strefie na stronie głównej TVP VOD promującej transmisje z igrzysk (format na wyłączność dla jednego reklamodawcy).

 

Zimowe Igrzyska Olimpijskie Mediolan Cortina 2026 to święto sportu w samym sercu Europy, w wyjątkowej, włoskiej scenerii. Wydarzenie odbędzie się w kraju, który jest ikoną turystyki, znakomitej kuchni, światowych marek, stylu i jakości życia. Ta włoskość, podobnie jak wcześniej paryski charakter letnich IO, nadaje mu unikalny klimat i dodatkową wartość komunikacyjną dla reklamodawców.

 

Telewizja Polska pokaże to, co najważniejsze i najbardziej emocjonujące – wszystkie starty reprezentantów Polski oraz kluczowe finały. To ponad 200 godzin transmisji na żywo w ogólnodostępnych kanałach i w internecie, z gwarancją najwyższej jakości przekazu. Dzięki temu nasi partnerzy biznesowi zyskują możliwość dotarcia do szerokiej, zaangażowanej i lojalnej publiczności, a jednocześnie mogą korzystać z prestiżu, lekkości i pozytywnej energii, jaka towarzyszy włoskiemu stylowi życia.

 

Wielowymiarowość naszej oferty od anten głównych, przez TVP Sport, po digital i formaty dedykowane tworzy przestrzeń, w której marki mogą komunikować się w środowisku multiscreen w sposób spójny, nowoczesny i efektywny. Z dumą oddajemy reklamodawcom propozycję, która łączy prestiż, zasięg i emocje największej światowej areny sportowej – komentuje Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.

 

Podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu transmisje w TVP1 i TVP Sport osiągnęły zasięg 26,4 mln widzów (Nielsen / 4+ / COV), a treści online wygenerowały 14 mln odtworzeń wideo (Gemius Prism, 26.07–11.08.2024). Najchętniej oglądaną transmisją poprzednich Zimowych Igrzysk Olimpijskich były skoki narciarskie – średnia widownia wyniosła 3,2 mln osób (Nielsen / TVP1 / 4+ / AMR, 06.02.2022).