W efekcie tej ostatniej decyzji od 1 stycznia 2015 r.:
- Biuro Handlu TVP, zgodnie ze swoimi obecnymi kompetencjami przejmie sprawy działalności sprzedażowej w zakresie mediów interaktywnych oraz reemisji;
- antena TVP HD znajdzie się w strukturze organizacyjnej TVP1 (obok już tam istniejącej anteny tematycznej TVP ABC);
- działalność programowa w zakresie mediów interaktywnych (w tym portal TVP.pl) znajdzie się w strukturze Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, obok anteny TVP INFO, kanału internetowego TVP Parlament i informacyjnego portalu internetowego TVP INFO.pl;
- planowanie, koordynację i realizację strategii rozwoju mediów interaktywnych przejmie Ośrodek – TVP Technologie.
Powyższe zmiany są konsekwencją założeń strategicznych polegających na dążeniu do optymalizacji struktury organizacyjnej Spółki. Ich efektem będzie m.in. poprawa efektywności, konsolidacja zadań jednostek zgodnie z ich dotychczasowymi zadaniami, lepsze wykorzystanie potencjału ludzkiego, a także ograniczenie liczby jednostek Zakładu Głównego TVP S.A.
Centrum Informacji TVP