-
TVP1 wspiera bardzo wiele różnych akcji charytatywnych. Tym razem po raz pierwszy zaangażowaliśmy się w działania na rzecz dzieci niepełnosprawnych prowadzone przez Fundację Faktu. Bardzo cieszymy się, że wspólnie mogliśmy pomóc wszystkim potrzebującym, których losy przedstawiliśmy w naszej poniedziałkowej audycji, a także dodatkowo innym dzieciom znajdującym się w potrzebie – mówi zastępca dyrektora TVP1
Andrzej Godlewski.
Podczas koncertu, emitowanego na żywo w miniony poniedziałek w TVP1, zbierano fundusze na pokrycie niezbędnych potrzeb związanych z leczeniem, codziennym funkcjonowaniem i rozwojem ośmiorga podopiecznych Fundacji Faktu. Koncert prowadzony przez Agatę Młynarską i Krzysztofa Ziemca obejrzało 1 mln 334 tys. widzów Jedynki oraz 108 tys. widzów TVP Polonia. Akcja, która rozpoczęła się kilka dni przed koncertem, trwa cały czas, nadal spływają sms-y od osób, które przejęły się losem dzieci.
Szczegóły na stronie sercedladzieci.fakt.pl.
-
Koncert charytatywny „Serce dla dzieci” był niezwykłym wydarzeniem, które poruszyło serca widzów Jedynki i czytelników „Faktu" - mówi Prezes Zarządu Ringier Axel Springer Polska
Edyta Sadowska.
Wspólnie zebraliśmy ogromne środki, które pozwolą podnieść jakość życia bohaterów wczorajszego koncertu oraz wielu innych podopiecznych Fundacji Faktu. Dzieci czekają na sprzęt rehabilitacyjny, specjalistyczną aparaturę, leki - na to w całości Fundacja wykorzysta zebrane pieniądze.
Dzieci wsparli znani artyści polskiej sceny muzycznej: Robert Janowski, Zbigniew Wodecki, Olga Bończyk, Anna Wyszkoni, Bracia Cugowscy, zespół Perfect, Patrycja Markowska, Margaret oraz zespół Pectus. Dzięki hojności wrażliwych osób Kuba, Kamil, Ania, Małgosia Bartek, Mariusz, Michał i Adrian będą mogli zrealizować swoje marzenia i poprawić jakość życia. Pomoc finansową będą mogły uzyskać także inne niepełnosprawne dzieci i ich rodziny.
Koncert zorganizowali wspólnie TVP1 i wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska. Patron medialny: Onet.pl; Partner główny KGHM Polska Miedź S.A.; Partner merytoryczny Kulczyk Foundation; Partner UBOAT LINE.
Centrum Informacji TVP