Z analizy danych telemetrycznych, którą przeprowadził branżowy Presserwiss (press.pl) także w tzw. grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) TVP była w skali całego roku absolutnym liderem telewizyjnym w Polsce, zwiększając swoje udziały z 23,6 proc. do 24,1 proc. podczas gdy Polsat zyskał, ale mniej (z 24,3 proc. do 24,5 proc.), a TVN stracił (z 22,8 proc. do 22,2 proc.)
Przypomnijmy, że Grupa TVP to 12 Anten ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVP INFO, TVP Kultura, TVP Historia, TVP Seriale, TVP Sport, TVP Polonia, TVP HD, TVP Rozrywka, TVP Regionalna, TVP ABC). Grupa TVN to 11 stacji (TVN, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, TVN 24, TVN24 Biznes i świat, TVN7, TTV - Twoja Telewizja, nSport+, Religia.tv, Mango 24). Grupa Polsat to 22 stacje (Polsat, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat JimJam, Polsat News, Polsat Play, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat2, CI Polsat, TV4, TV6, Superstacja, ATM Rozrywka, Polsat Sport News, Polsat News 2, Polsat Food, Polsat Viasat Explorer, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Nature, Polsat Romans, Disco Polo Music).
Centrum Informacji TVP