Transmitowany równolegle w TVP Polonia „Wieczór Wyborczy” obejrzało 164 tys. osób (pierwszą część) przy udziałach 1 proc. i 240 tys. (drugą część - udziały 1,8 proc.). Natomiast „Wieczór Wyborczy” emitowany bez przerwy w TVP INFO od 20.45 do 1.20 przyciągnął 1 mln 7 tys. widzów przy udziałach aż 8,9 proc.
Widownia programów wyborczych w stacjach komercyjnych była zdecydowanie mniejsza. Emitowany w godz. 22.25-23.09 „Czas Decyzji” w TVN przyciągnął tylko 650 tys. osób przy udziałach 4,4 proc. Natomiast nadawany ten program w godz. 19.21 – 1.31 w TVN24 zainteresował 747 tys. widzów (udziały 5,9 proc.), a w TVN24 Biznes i Świat – 136 tys. osób (udziały 1,1 proc.).
Emitowany w godz. 22.25-22.50 w Polsacie program „Polska Wybiera” obejrzało 1 mln 17 tys. widzów przy udziałach 6,6 proc. Znacznie mniejsze audytorium miały stacje informacyjne Polsatu – Polsat News w godz. 20.45 – 21.54 205 tys. osób (udziały 1.3 proc.) i w godz. 22.15 – 1.14 234 tys. (udziały 2,5 proc.), natomiast Polsat News 2 w tym czasie 32 tys. (udziały 0,2 proc.) i 70 tys. (udziały 0,7 proc.).
24 maja Jedynka była stacją pierwszego wyboru osiągając średnie dzienne udziały na poziomie 14,3 proc., wyprzedzając stacje komercyjne.
Centrum Informacji TVP