Decydujący mecz Ligi Mistrzów wzbudził duże zainteresowanie. Średnia oglądalność wyniosła 3,285 mln widzów, a udziały – 26,04 proc (grupa 4+). Oznacza to, że co czwarty Polak, który miał wtedy włączony telewizor, śledził to emocjonujące spotkanie w Jedynce. W szczytowym momencie mecz oglądało 4,654 mln. Było to w chwili, gdy Neymar strzelał gola na 3:1 w doliczonym czasie gry.
Między innymi dzięki transmisji ze spotkania Barcelona – Juventus TVP1 była w sobotę liderem na rynku pod względem średniej dziennej oglądalności – zarówno w grupie 4+ (12,6 proc.), jak i 16-49 (11,4 proc.).
Warto dodać, że finał LM cieszył się także dużym zainteresowaniem w Internecie. Transmisja na stronie sport.tvp.pl miała 60 tys. odsłon.
Centrum Informacji TVP