Pierwszy, premierowy odcinek (4 marca br.) poświęcony przemocy domowej, oglądało w każdej minucie niemal 38 tys. widzów (udziały 0,65%), a w szczytowym momencie niemal 80 tys. widzów (udziały 1,3%). Drugi odcinek (11 marca br.), który poświęcony był chorobom onkologicznym, oglądało średnio już 47 tys. widzów (udziały 0,90%) – w szczytowym momencie programu 105 tys. widzów (udziały 2%).
„Telewizja nocą” to wieczorny program na żywo z udziałem widzów, którzy nie boją się trudnych tematów i rozmów. Każdy może telefonicznie lub mailowo podzielić się prawdziwą historią czy rodzinnym problemem, z którym nie może poradzić sobie sam. Eksperci i specjaliści w studio przez niemal godzinę odpowiadają na pytania widzów. Służą pomocą w sytuacjach wydawałoby się niemożliwych do rozwiązania. Opinie i rady osób, które mają już za sobą podobne doświadczenia, również są bezcenne. Tematów tabu nie ma. Przemoc, samotność, uzależnienia, relacje w rodzinie, wykluczenie... Trudne tematy, trudne rozmowy i trudne życiowe wybory.
Program powstaje przy współpracy: TVP3 Łódź, TVP3 Szczecin, TVP3 Opole, TVP3 Bydgoszcz.
„Telewizja nocą”
emisja w TVP 3, piątek, godz. 23:45
Zespół Rzecznika Prasowego TVP