• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

TVP wzmacnia swoją ofertę wideo w internecie

12:31, 06.04.2016
TVP wzmacnia swoją ofertę wideo w internecie!!! pusty LEAD !!!

Telewizja Polska konsekwentnie realizuje zapowiedziane plany dotyczące rozwoju platformy Video on Demand. Pierwsze działania obejmują skoncentrowanie kontentu TVP w serwisie vod.tvp.pl czyli wszystkich seriali, programów publicystycznych i innych produkcji TVP dostępnych wyłącznie na platformie VOD publicznego nadawcy. A co najważniejsze TVP wycofa treści wideo z konkurencyjnych platform VOD.

- Jesteśmy z pewnością największym wytwórcą treści wideo na polskim rynku telewizyjnym. Chcemy by po te treści Polacy przychodzili na nasze strony, a nie szukali ich na innych platformach – mówi Maciej Stanecki, członek Zarządu TVP. - News, rozrywka, sport oraz filmy i seriale – to wszystko zaoferujemy w jednym miejscu, dostępnym na wielu urządzeniach – zapowiada.

Telewizja Polska w swojej ofercie VOD ma wszystkie seriale emitowane na Antenach, w tym najpopularniejsze: „M jak Miłość”, „Na dobre i na złe”, „Wspaniałe Stulecie”, jak również programy rozrywkowe: „Kocham Cię, Polsko!”, czy naukowe: „Sonda 2” będąca kontynuacją kultowego programu z lat osiemdziesiątych.

Kolejny krok milowy czeka vod.tvp.pl już w sierpniu. Telewizja Polska będzie na wyłączność transmitować największą na świecie imprezę sportową roku, jaką są Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro. Ważną częścią planu transmisji jest obecność online, która umożliwi relację na żywo, niezależnie od miejsca, licznych zawodów sportowych odbywających się jednocześnie.

- TVP Sport, oficjalny nadawca IO, przewiduje specjalny pakiet usług multimedialnych w trakcie olimpiady. Użytkownicy serwisu SPORT.TVP.PL na wszystkich możliwych urządzeniach, takich jak smartfon, tablet czy tradycyjny komputer otrzymają możliwość obejrzenia transmisji każdej z dyscyplin olimpijskich. Także tych, które nie zmieszczą się w ramówce telewizyjnej – mówi Marek Szkolnikowski, wicedyrektor TVP Sport. - W specjalnej interaktywnej wideotece internetowego serwisu olimpijskiego będzie kilka tysięcy klipów wideo z Igrzysk, czy relacje naszych reporterów, którzy w Rio znajdą się najbliższej polskich sportowców i wielkiego sportu. Dużo zakulisowych materiałów z Brazylii udostępnimy także w naszych kanałach w mediach społecznościowych – na facebooku, twitterze i youtube TVP Sport. Przewiduję, że Igrzyska w Rio, niezależnie od wyników polskich sportowców, będą kamieniem milowym w historii polskiego internetu pod względem liczby odtworzeń treści wideo oraz korzystających z niej użytkowników - dodaje.

VOD.TVP.PL to jeden z największych portali w Polsce. W listopadzie 2015 r. odwiedziło go ponad 2,5 mln użytkowników, którzy oglądali materiały video średnio przez 3 godziny i 54 minuty. W ofercie VOD znajduje się m.in.: 478 programów publicystycznych i informacyjnych, 275 dokumentów, 107 seriali oraz obszerne archiwum. Trzeba pamiętać, że zawartość portalu ciągle rośnie.

SPORT.TVP.PL to platforma dla fanów wszystkich sportów. W listopadzie 2015 r. portal odwiedziło ponad 2 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 12 mln odsłon materiałów video. SPORT.TVP.PL to nie tylko skróty meczów, wywiady i komentarze, ale również transmisje na żywo. Największą część użytkowników portalu stanowią mężczyźni w wieku od 25 do 45 lat.

Dane: Gemius Traffic, Gemius Stream, Megapanel, 11.2015