W kwietniu 2016 r. ponad 2,6 mln użytkowników (czyli ponad 10 proc. wszystkich internautów) odwiedziło serwisy VOD TVP, wygenerowano ponad 27 mln odsłon. Zanotowały one najwyższy wzrost zasięgu na rynku serwisów VOD (37 proc. w zakresie ruchu na komputerach stacjonarnych) w porównaniu z danymi z kwietnia 2015 r. – jak pokazują dane z badania gemiusAudience. Biorąc pod uwagę mobilne odsłony (ponad 7,3 mln w kwietniu 2016), serwisy TVP VOD znajdują się na 1 miejscu, wyprzedzając Player.pl oraz Vod.pl. W kwietniu 2016 r. użytkownicy wygenerowali ponad 7 mln odsłon mobilnych. Dynamiczny wzrost oglądalności VOD TVP to efekt konsekwentnej realizacji strategii koncentrowania treści na własnej platformie. Telewizja Polska udostępnia na VOD swoje własne treści oraz inwestuje w pozycje zagraniczne.
W najbliższym czasie TVP umożliwi widzom transmisje na żywo w Internecie meczów towarzyskich reprezentacji, 11 meczów Euro 2016 oraz relacje z jednego z największych turniejów e-sportu ESPORT NOW 2016.
Centrum Informacji TVP