W sobotę, 25 czerwca, w dniu meczu Polska – Szwajcaria, Jedynka była liderem na rynku – zarówno w grupie 4+ (19,9 proc.), jak i 16-49 (18,9 proc.). Udział meczu wyniósł aż 47,3 proc. To oznacza, że co drugi Polak, który miał wtedy włączony telewizor, obejrzał mecz Polska – Szwajcaria w Jedynce. Średnia oglądalność transmisji wyniosła 6 mln 755 tys. – co dało znaczącą aż 2-milionową przewagę nad konkurencją. To po raz kolejny potwierdza, że wielkie wydarzenia sportowe Polacy chcą oglądać w Telewizji Polskiej.
Olbrzymie zainteresowanie towarzyszyło temu wydarzeniu w Internecie. 25 czerwca serwis sport.tvp.pl/euro2016 odwiedziło 396 tys. użytkowników, którzy wygenerowali prawie 1,1 mln odsłon. Sama transmisja miała 379 tys. odtworzeń wideo.
W czwartek, 30 czerwca, odbędzie się mecz Polska – Portugalia, który zdecyduje o awansie do półfinału i bezpośredniej walce o medale EURO 2016! Początek ćwierćfinału z udziałem jednych z najlepszych piłkarzy świata – Roberta Lewandowskiego i Cristiano Ronaldo – już o godz. 21:00.
Szczegóły czwartkowej transmisji w TVP1, na stronie sport.tvp.pl i w aplikacji mobilnej tvpstream.tvp.pl podamy w oddzielnym komunikacie.
Centrum Informacji TVP