Największą dynamikę wzrostu odnotowano w grupie komercyjnej (+33 proc.), natomiast wśród ogółu widzów wyniosła ona +24 proc. Wyniki jednoznacznie wskazują też, że w grupie dzieci (4-12 lat) oglądających program TVP ABC udział anteny wzrósł aż o 27 proc.
Hitem letniej ramówki kanału dziecięcego Telewizji Polskiej jest 39-odcinkowy, animowany serial „Supa Strikas”. Główny bohater bajki Shaker jest wschodzącą gwiazdą futbolu. Chłopak chce osiągnąć sukces, ale najpierw musi udowodnić, że zasługuje na członkostwo w drużynie Supa Strikas. Serial jest adaptacją komiksu o tym samym tytule. 27 czerwca zgromadził on rekordową widownię. W grupie 4+ obejrzało go blisko 190 tys. widzów, przy udz. 1,39 proc., a w grupie 4-12 prawie 110 tys. widzów (udz. 13,34 proc.) Dziecięca widownia chętnie ogląda też serial „Stacyjkowo” o przygodach lokomotyw Bruna, Koko i Wilsona w miasteczku Chuggington. 26 czerwca odcinek serialu w grupie 4+ przyciągnął niemal 178 tys. widzów (udz. 1,4 proc.).