Znakomite wyniki TVP ABC od początku sierpnia pokazują silną pozycję stacji na rynku kanałów tematycznych. 10 sierpnia TVP ABC uzyskała najwyższe udziały od początku istnienia – 1,29 proc. w grupie 4+.
Jednocześnie analizując średnie miesięczne udziały kanału w 4+, obserwujemy sukcesywny wzrost w porównaniu do ubiegłego roku.
„Jest to efekt naszej konsekwentnej strategii programowej. Naszą ofertę formatujemy w zupełnie inny sposób niż dotychczas. Proponujemy widzom nowe atrakcyjne animacje oraz mądre i ciekawe audycje dla dzieci” – mówi Justyna Karnowska, szefowa kanału TVP ABC.
Programami, które zgromadziły największą widownię w sierpniu (1-11 sierpnia) były: Supa Strikas, Rodzina Rabatków i Smerfy.
Jesienią obok tak chętnie oglądanych serii, jak
„Supa Strikas”,
„Masza i Niedźwiedź”,
„Smerfy” czy
„Stacyjkowo”, TVP ABC pokaże premierowe animacje:
„Parauszek i przyjaciele” oraz
„Tupcio Chrupcio”. Natomiast późną jesienią w TVP ABC będzie można zobaczyć animację
„Star Wars”. Przygotowano również
codzienne pasmo polskich bajek dla dzieci, a w nim m.in.
„Bolek i Lolek”,
„Powrót do Wiklinowej Zatoki”,
„Baśnie i bajki polskie”, „Miś Uszatek” czy „Przygody gąski Balbinki”.
W ofercie TVP ABC nie zabraknie premierowych odcinków ulubionych programów: kultowe
„Domisie”,
„Supełkowe ABC” (program dla niesłyszących),
„Moliki książkowe” w nowej odsłonie, program muzyczny
„Petersburski Music Show”,
„Margolcia i Miś zapraszają dziś”,
„Teleranek” czy program przyrodniczy
„Mój zwierzyniec”. Na koniec sezonu - niespodzianka – teatr dla dzieci w nowej odsłonie (nowy cykl
„W krainie baśni”).
Nowością w TVP ABC będzie również nowoczesny poradnik dla rodziców
„Moda na rodzinę”, emitowany codziennie w paśmie wieczornym. Rodzice dzieci w różnym wieku, także nastolatków, znajdą w nim konkretne wskazówki dotyczące wychowania czy zdrowego trybu życia.