• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Grupa TVP wygrywa weekend. TVP1 najchętniej wybieraną stacją

15:52, 10.03.2025
Grupa TVP wygrywa weekend. TVP1 najchętniej wybieraną stacją!!! pusty LEAD !!!

W miniony weekend grupa TVP z udziałem na poziomie 20,5%, wyprzedziła pozostałe grupy nadawców. Liderem wśród wszystkich anten była Jedynka – jej średni udział w piątek, sobotę i niedzielę wyniósł 6,6%. Dużą popularnością cieszą się nowe sezony programów „The Voice Kids” i „Sanatorium miłości”, które pozostają liderami w swoim pasmach. W TOP10 programów dnia 6 z 10 tytułów należało do TVP.

 
fot. Weronika Marczyk-Kiełbasa / TVP

Najliczniej oglądanym programem TVP w weekend był drugi odcinek siódmego sezonu „Sanatorium miłości”. Show z udziałem seniorów obejrzało 1,6 mln widzów przy udziale na poziomie 13,9%. Dużą oglądalność odnotowuje także – jak zwykle – „The Voice Kids” – w sobotę, 8 marca kolejne przesłuchania w ciemno zgromadziły 1,2 mln widzów osiągając udział w paśmie na poziomie 10,5%. Oba programy były liderami w swoich pasmach.

Wśród najliczniej oglądanych programów weekendu znalazł się również serial „Zatoka szpiegów”. Drugi odcinek historycznej produkcji TVP obejrzało 1,3 mln widzów, a udział wyniósł 9,9%.

Główny program informacyjny „19.30” gromadził od piątku do niedzieli średnio 1,5 mln widzów na antenach TVP1, TVP Polonia i TVP Info, a jego łączny udział wyniósł 12,8%. Najliczniej oglądanym wydaniem „19.30” był niedzielny program – obejrzało go 1,7 mln widzów (udział 13%). „Teleexpress” obejrzało w tych dniach średnio na trzech antenach ponad 1,2 mln widzów, zapewniając udział na poziomie 15,2%.

W sobotę serial „Krew z krwi” obejrzało średnio 670 tys. widzów (udział 5,7%), tego samego dnia w popołudniowym paśmie emitowane były także dwa kolejne odcinki serialu „Pan Mama”, który zgromadził widownię na poziomie ponad 620 tys. (udział 6,7%).

W piątek, 7 marca Dwójka transmitowała ceremonię wręczenia nagród dla zwycięzców plebiscytu On Air Music Awards. To pierwsze w Polsce nagrody przyznawane artystom, których piosenki w ubiegłym roku były najczęściej odtwarzane w stacjach radiowych. Galę obejrzało średnio 440 tys. widzów, udział wyniósł 4,2%.


 

Dane: Nielsen Media