Debata w telewizji publicznej miała znacznie większą widownię niż nadawany wcześniej w Polsacie i Polsacie News wywiad z prezydentem Bronisławem Komorowskim „Trzech na jednego”. W kanale otwartym program obejrzało 1 mln 473 tys. osób (udziały 11,7 proc.), a w kanale informacyjnym 212 tys. widzów (udziały 1,6 proc.).
Transmitowana w TVP1 i TVP Polonia Debata przyciągnęła też znacznie więcej widzów niż nadawane po godz. 20. pozycje stacji komercyjnych. W Polsacie program „Hell's Kitchen. Piekielna kuchnia” obejrzało 1 mln 279 tys. widzów przy udziałach 8,2 proc., a w TVN serial „Na Wspólnej” 2 186 tys. osób (udziały 14,5 proc.) i „Ugotowani” – 655 tys. przy udziałach 4 proc.
Nadany w TVP INFO program publicystyczny z udziałem ekspertów i dziennikarzy „Debata po debacie” obejrzało aż 1 mln 121 tys. osób (udziały 8,1 proc.). Był to nie tylko najchętniej oglądany we wtorek program TVP INFO, lecz także zdecydowany hit wszystkich kanałów informacyjnych nadających w Polsce.
Centrum Informacji TVP