W szczytowym momencie o godz. 21.08 TVP1 zgromadziła rekordowe 4 mln 815 tys. widzów. W niedzielę większe audytorium od „Wieczoru Wyborczego” miało tylko kultowe „Ranczo” (5 mln 544 tys. osób).
O tej samej porze równoczesną transmisję w TVP INFO obejrzało 910 tys. (udziały 5,38 proc.). Warto podkreślić, że zainteresowanie wynikami kandydatów na Prezydenta RP w kanale informacyjnym TVP od godz. 21.45 do godz. 0.51 nadal utrzymywało się na wyjątkowo wysokim poziomie. Średnia widownia TVP INFO w tym czasie wyniosła 932 tys. osób przy udziałach 10,21 proc. W szczytowym momencie, ok. godz. 22.20, TVP INFO przyciągnęła 1 mln 575 tys. osób. „Wieczór wyborczy" był transmitowany także w TVP Polonia (20.55-21.49). Widownia wyniosła 163 tys. osób (udziały 1 proc.).
Widownia „Wieczoru Wyborczego” w TVP INFO była zdecydowanie największa spośród wszystkich programów wyborczych emitowanych w kanałach informacyjnych w Polsce. „Czas decyzji” w TVN24 obejrzało zaledwie 731 tys. osób (udziały 6,45 proc.), a w TVN24 Biznes i Świat 73 tys. (udziały 0,64 proc.). Natomiast program „Polska wybiera” w Polsacie News zainteresował 261 tys. przy udziałach 2,01 proc., zaś w Polsacie News 2 – 48 tys. (udziały 0,39 proc.).
W niedzielę Jedynka była stacją pierwszego wyboru – średnie udziały 13,4 proc., a TVP INFO liderem wśród kanałów informacyjnych – średnie udziały 4,5 proc.
Centrum Informacji TVP