- Telewizja Polska przygotowała niezwykle interesującą i pełną nowości ofertę programową – mówi
Iwona Bocian-Zaciewska, dyrektor Biura Marketingu TVP – W jesiennej kampanii widoczne będą zarówno silne marki Telewizji Polskiej, jak np. „The Voice of Poland”, czy „Rolnik szuka żony”, jak również nowości: „Prokurator”, „Dziewczyny ze Lwowa” oraz „Kryptonim szef”.
Kampanie zewnętrzne jesiennych propozycji TVP1: „Dziewczyny ze Lwowa”, „Kryptonim szef” i „Rolnik szuka żony” potrwają od 24 sierpnia do 27 września.
Kampania nowego serialu „Dziewczyny ze Lwowa” to outdoor-siatki wielkoformatowe oraz reklama w komunikacji miejskiej, radiu, prasie telewizyjnej i kobiecej oraz Internecie.
Nowy program „Kryptonim Szef” wspierać będzie kampania oparta o radio, prasę telewizyjną i Internet, a także reklamę w komunikacji miejskiej.
Działania promocyjne dla jednego z najpopularniejszych programów ostatniego roku, nagrodzonego Telekamerą 2015, „Rolnik szuka żony”, obejmą: outdoor, radio oraz prasę telewizyjną i kobiecą.
Również 24 sierpnia wystartują kampanie wspierające nowości Dwójki: „Prokurator” i „The Voice of Poland”. Potrwają do 30 września. Kampania „The Voice of Poland” w dużej części realizowana będzie w Internecie. Działania obejmą także promocję specjalnie przygotowanej aplikacji „The Voice of Poland – Zostań Trenerem”, dzięki której każdy będzie mógł Zostać Trenerem „The Voice of Poland”, zbudować własną drużynę, głosować na swoich ulubionych uczestników w czasie rzeczywistym i to na każdy etapie programu. Aplikacja to również dostęp do zakulisowych informacji, ciekawostek o Trenerach, ich karierze i drużynach, a także aktualności i ekskluzywne materiały z planu programu. Ponadto w programie pojawi się nowy V-reporter, vloger – Rezigiusz. Oznacza to obecność programu w mediach i na portalach społecznościowych. Kampania wielkiego muzycznego show obejmie również outdoor (siatki wielkoformatowe oraz tablice), reklamę w radiu i prasie.
- Szczególnie polecam nowy serial kryminalny TVP2 „Prokurator”, na podstawie scenariusza napisanego przez braci Miłoszewskich - mówi Iwona Bocian-Zaciewska. Ze względu na unikalność i wyjątkowe zdjęcia zaplanowana została kampania reklamowa w kinach. Serial otrzyma wsparcie także w radiu, prasie i Internecie. W rolach głównych Jacek Koman i Wojciech Zieliński.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus-Warszawa.
Centrum Informacji TVP