• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Niedzielne premiery Jedynki ze znakomitą widownią

14:49, 07.09.2015
Niedzielne premiery Jedynki ze znakomitą widownią!!! pusty LEAD !!!

Program „Rolnik szuka żony” okazał się hitem niedzieli. 6 września pierwszy odcinek drugiej serii obejrzało aż 3 714 tys. osób, a więc 23 spośród 100 mających w tym czasie włączony telewizor. Audycja Jedynki miała w niedzielę największą widownię. Pierwszy odcinek drugiej edycji programu „Rolnik szuka żony” zgromadził większe audytorium niż premierowy odcinek pierwszej serii (2 545 tys. osób).

 
Uczestnicy drugiej edycji programu „Rolnik szuka żony"

W pierwszym odcinku Marta Manowska odwiedziła piątkę uczestników programu – Eugeniusza, Annę, Roberta, Grzegorza i Rafała, by dostarczyć im listy od osób zainteresowanych ich bliższym poznaniem. Bohaterowie programu mieli niemałe kłopoty z wyborem kandydatek i kandydatów.

Niezwykle udany debiut miał także serial obyczajowo-komediowy „Dziewczyny ze Lwowa”, również emitowany w niedzielę wieczorem. Pierwszy odcinek przedstawiający perypetie czterech młodych dziewczyn, które straciły pracę we Lwowie i przyjechały do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia, przyciągnął 3 424 tys. widzów przy udziałach 20,7 proc.

Programy Jedynki zgromadziły w niedzielny wieczór znacznie większą widownię niż pozycje rozrywkowe stacji konkurencyjnych. Nadany w Polsacie program „Must Be The Music – Tylko Muzyka” zainteresował 2 202 tys. osób (udziały 13,5 proc.), a wyemitowany w TVN „Aplauz, Aplauz” 2 494 tys. przy udziałach 15,1 proc.

Bardzo udany okazał się również debiut Diany Rudnik w roli prowadzącej „Wiadomości” TVP1. Śledziło go 3 566 tys. widzów przy udziałach 23,9 proc. Wynik „Wiadomości” z niedzieli jest potwierdzeniem dobrej passy tego programu, który pomimo zmian w jego formule umacnia się na pozycji lidera serwisów informacyjnych.

Centrum Informacji TVP