Widzowie kolejny raz docenili zmienioną od niedawna formułę „Wiadomości”. Poważne, analityczne i edukujące tematy, w tym szeroko poruszany problem uchodźców z płn Afryki i Bliskiego Wschodu, przyciągają przed odbiorniki na ogół ponad 3 mln osób. Od 26 sierpnia, każdego dnia, „Wiadomości” są liderem wśród serwisów informacyjnych.
13 września jeszcze trzy programy Jedynki, trwające dłużej niż 10 minut, miały ponad 3. milionową widownię. Kolejnych widzów zyskał drugi odcinek programu „Rolnik szuka żony 2”. Obejrzało go 3 829 tys. osób (udziały 25,3 proc.), a więc o 115 tys. więcej niż premierowy.
Drugi odcinek serialu obyczajowo-komediowego „Dziewczyny ze Lwowa” zainteresował 3 266 tys. widzów przy udziałach 19,9 proc., a najszybszy program informacyjny w Polsce „Teleexpress” 3 090 mln osób (udziały 29,4 proc.).
13 września Jedynka była najchętniej oglądana. Średnie dzienne udziały wyniosły 12 proc.
Centrum Informacji TVP