„Wiadomości” przyciągnęły aż 4 265 tys. osób, o 313 tys. więcej niż w poprzednią niedzielę. Udziały w rynku widowni wyniosły 27 proc. Główny program informacyjny telewizji publicznej znów zdecydowanie wyprzedził „Fakty” TVN (widownia 2 979 tys. osób; udziały 20,5 proc.), okazując się kolejny raz hitem dnia. Coraz więcej widzów Jedynki docenia zmienioną, decyzją Prezesa TVP Janusza Daszczyńskiego, formułę „Wiadomości”, prezentującą wydarzenia dnia w sposób poważny, z pogłębionym, analitycznym komentarzem.
Przybywa widzów drugiej edycji programu „Rolnik szuka żony”. Trzeci odcinek - w którym Anna, Rafał, Grzegorz, Robert i Eugeniusz wybrali po trzy osoby, które wprowadzą się do ich gospodarstw – zainteresował 4 161 tys. osób przy udziałach 26,4 proc. W porównaniu z premierowym odcinkiem widownia tego programu wzrosła aż o 447 tys.!
Stałą widownię ma serial obyczajowy „Dziewczyny ze Lwowa”. W minioną niedzielę przygody młodych dziewczyn ze Lwowa w stolicy Polski obejrzało 3 502 tys. widzów TVP1. Udziały ukształtowały się na poziomie 20,6 proc.
Warto dodać, że z dużym zainteresowaniem spotkało się wyemitowane po „Wiadomościach” wystąpienie premier Ewy Kopacz (widownia 4 249 tys. osób; udziały 26,1 proc.) i serwis „Sport” (4 022 tys. osób; udziały 24,2 proc.).
20 września Jedynka była najchętniej oglądaną stacją nie tylko wieczorem, ale w ciągu całego dnia. Średnie dzienne udziały TVP1 wyniosły 12,6 proc.
Centrum Informacji TVP