„The Voice of Poland” umocnił swoją pozycję na rynku rozrywkowych formatów telewizyjnych. Program znajduje się aktualnie wśród najmocniejszych marek na portalu społecznościowym Facebook.com z liczbą ponad
652 889 fanów. Tym samym, polski format „The Voice…” jest liderem komunikacji wyprzedzając „Must Be The Music – Tylko Muzyka” (Polsat), „Mam Talent” (TVN) oraz „X Factor Polska” i osiągając najlepszą pozycję wśród programów muzycznych. Według najnowszego raportu opublikowanego przez Wirtualnemedia.pl, „The Voice of Poland” (TVP2) ma również mocną pozycję na Instagramie z liczbą ponad
30 000 obserwujących (dla porównania „Must Be The Music…” obserwuje niecały tysiąc osób).
„The Voice of Poland” to jeden z niewielu formatów telewizyjnych, które dostrzegły ogromny potencjał tzw. „Second Screen”, czyli telewizji interaktywnej i aktywnie go wykorzystują. W czasach, kiedy większość odbiorców ogląda telewizję z telefonem czy tabletem w rękach, „The Voice of Poland” postanowiło zaangażować swojego odbiorcę w strukturę programu.
Bezpłatna aplikacja „Zostań Trenerem” umożliwia widzom uczestnictwo na każdym jego etapie – za jej pomocą użytkownik może zbudować własną drużynę, obrócić wirtualny fotel, a nawet ocenić występujących wokalistów w czasie rzeczywistym, podczas emisji odcinka w telewizji. Dzięki Social TV, fani zrzeszeni na Facebook.com, Twitterze, Instagramie, czyli najważniejszych mediach społecznościowych, mogą publikować swoje komentarze, zdjęcia i krótkie posty, a najciekawsze z nich są wyświetlane na ekranie telewizora. Dzięki aplikacji użytkownik ma również dostęp do wszystkich zakulisowych newsów – ciekawostek o Trenerach i drużynach, aktualnościach i ekskluzywnych materiałach programu. Jeszcze nigdy żaden format rozrywkowy w Polsce nie był tak blisko swojego widza.
„The Voice of Poland” bacznie obserwuje wszystkie zmiany branży Social Media. Od niedawna prowadzony jest także Snapchat programu.
Aplikacja The Voice of Poland – Zostań Trenerem dostępna jest na smartfony i tablety z systemem Android.
Facebook:
www.facebook.com/voiceofpoland
Instagram:
www.instagram.com/voiceofpoland
Twitter:
www.twitter.com/thevoicepoland