• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„The Voice of Poland” liderem Social Media wśród programów muzycznych TV!

15:30, 21.09.2015
„The Voice of Poland” liderem Social Media wśród programów muzycznych TV!!!! pusty LEAD !!!

„The Voice of Poland” (TVP2) zdobył pozycję lidera działań Social Mediowych wśród muzycznych, rozrywkowych formatów telewizyjnych, wyprzedzając na Facebook’u i Instagramie konkurencję.

 
Trenerzy programu

„The Voice of Poland” umocnił swoją pozycję na rynku rozrywkowych formatów telewizyjnych. Program znajduje się aktualnie wśród najmocniejszych marek na portalu społecznościowym Facebook.com z liczbą ponad 652 889 fanów. Tym samym, polski format „The Voice…” jest liderem komunikacji wyprzedzając „Must Be The Music – Tylko Muzyka” (Polsat), „Mam Talent” (TVN) oraz „X Factor Polska” i osiągając najlepszą pozycję wśród programów muzycznych. Według najnowszego raportu opublikowanego przez Wirtualnemedia.pl, „The Voice of Poland” (TVP2) ma również mocną pozycję na Instagramie z liczbą ponad 30 000 obserwujących (dla porównania „Must Be The Music…” obserwuje niecały tysiąc osób).

„The Voice of Poland” to jeden z niewielu formatów telewizyjnych, które dostrzegły ogromny potencjał tzw. „Second Screen”, czyli telewizji interaktywnej i aktywnie go wykorzystują. W czasach, kiedy większość odbiorców ogląda telewizję z telefonem czy tabletem w rękach, „The Voice of Poland” postanowiło zaangażować swojego odbiorcę w strukturę programu. Bezpłatna aplikacja „Zostań Trenerem” umożliwia widzom uczestnictwo na każdym jego etapie – za jej pomocą użytkownik może zbudować własną drużynę, obrócić wirtualny fotel, a nawet ocenić występujących wokalistów w czasie rzeczywistym, podczas emisji odcinka w telewizji. Dzięki Social TV, fani zrzeszeni na Facebook.com, Twitterze, Instagramie, czyli najważniejszych mediach społecznościowych, mogą publikować swoje komentarze, zdjęcia i krótkie posty, a najciekawsze z nich są wyświetlane na ekranie telewizora. Dzięki aplikacji użytkownik ma również dostęp do wszystkich zakulisowych newsów – ciekawostek o Trenerach i drużynach, aktualnościach i ekskluzywnych materiałach programu. Jeszcze nigdy żaden format rozrywkowy w Polsce nie był tak blisko swojego widza.

„The Voice of Poland” bacznie obserwuje wszystkie zmiany branży Social Media. Od niedawna prowadzony jest także Snapchat programu.

Aplikacja The Voice of Poland – Zostań Trenerem dostępna jest na smartfony i tablety z systemem Android.

Facebook: www.facebook.com/voiceofpoland
Instagram: www.instagram.com/voiceofpoland
Twitter: www.twitter.com/thevoicepoland