18 października br. siódmy odcinek niedzielnego programu rozrywkowego „Rolnik szuka żony” zgromadził rekordową widownię w jesiennej ramówce. Świadkami odejścia Pauliny z domu Grzegorza i dylematów innych uczestników show związanych z wyborem jedynej partnerki czy partnera było 4 256 tys. osób, przy udziałach 26,1 proc.
Cały czas chętnie oglądany jest także serial „Dziewczyny ze Lwowa”. Siódmy odcinek przyciągnął 3 653 tys. widzów (udziały 20,8 proc.), najwięcej spośród dotychczas wyemitowanych. „Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy TVP1, przedstawiający perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu pracy, lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.
Hitem dnia okazały się jednak „Wiadomości”. Najważniejszy program informacyjny w Polsce, przedstawiający od sierpnia w poważny, analityczny sposób wydarzenia krajowe i zagraniczne obejrzało 4 352 tys. osób, każde 26 spośród 100 mających w tym czasie włączony telewizor. Konkurencyjne „Fakty” TVN zainteresowały 3 321 tys. widzów (udziały 21,3 proc.).
18 października Jedynka była Anteną pierwszego wyboru, osiągając średnie dziennie udziały w wysokości 12,5 proc.
Centrum Informacji TVP