W szczytowym momencie (tzw. peak) Jedynkę oglądało 3 588 097 widzów (o godz. 21.13), TVP INFO – 1 929 970 osób (o godz. 21.02), a TVP Polonię – 491 595 osób (o godz. 21.36).
Emitowany na trzech antenach Telewizji Polskiej „Wieczór wyborczy” prowadzili: Diana Rudnik i Piotr Kraśko. Natomiast Michał Adamczyk tradycyjnie prezentował szczegółowe sondażowe wyniki wyborów. Komentowali je politycy, socjolodzy, politolodzy i publicyści. Dzięki obecności reporterów TVP w sztabach wyborczych, widzowie mieli możliwość poznać „na gorąco” opinie liderów partii startujących w wyborach.
W innych konkurencyjnych stacjach programy wyborcze zgromadziły łącznie 1 769 395 widzów. Program „Polska wybiera” w Polsacie zainteresował 707 138 osób (udziały 6,29 proc.), a w Polsacie News – 274 207 (udziały 2,36 proc.). Natomiast „Czas decyzji” w TVN24 przyciągnął 645 212 widzów (udziały 6,69 proc.) i TVN24 Biznes i Świat – 142 838 osób (udziały 0,94 proc.).
Centrum Informacji TVP