W poniedziałek średnia dzienna widownia TVP INFO wyniosła ponad 425 tys. osób. W ciągu ponad dwuletniej odświeżonej formuły TVP INFO uzyskało wyższe wskaźniki tylko 17 maja br. – 437 tys. osób.
26 października aż cztery programy kanału informacyjnego TVP przekroczyły milion widzów. Największe audytorium miał „Teleexpress Extra” – 1 404 tys. osób (udziały 11,8 proc.), a następnie program podsumowujący wydarzenia „Panorama dnia” – 1 184 tys. widzów (udziały 9,5 proc.), audycja publicystyczna „Po przecinku” – 1 184 tys. osób przy udziałach 9,5 proc. oraz konferencja prasowa Państwowej Komisji Wyborczej, podczas której poinformowano o wynikach poszczególnych komitetów wyborczych w wyborach do Sejmu – 1 119 tys. widzów (udziały 10,9 proc.).
- Taki wynik to dla kanału informacyjnego absolutne Himalaje. Widać wyraźnie, że kampania wyborcza, a zwłaszcza jej finał, wzbudziły ogromne zainteresowanie widzów. W powyborczy poniedziałek znaleźli w TVP INFO nie tylko informacje, ale przede wszystkim rzeczową analizę ekspertów i publicystów z niemal wszystkich stron komentatorskiego krajobrazu – mówi
Tomasz Sygut, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej i szef TVP INFO. - Warto przypomnieć, że niemal dokładnie dwa lata temu TVP INFO zniknęło z polskich domów i rozpoczęło mozolne odbudowywanie zasięgu. Teraz możemy powiedzieć, że nam się udało – dodaje.
Od początku 2015 r. TVP INFO jest liderem wśród kanałów informacyjnych, zdecydowanie wyprzedzając konkurencję.
Centrum Informacji TVP