• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Kanał „The Voice” w czołówce YouTube’a!

16:45, 27.11.2015
Kanał „The Voice” w czołówce YouTube’a!!!! pusty LEAD !!!

330 milionów wyświetleń, 50 klipów z ponad milionową oglądalnością i mocne oceny od czołowych analityków social media – kanał „The Voice of Poland” wybija się na prowadzenie w serwisie YouTube.

 
The Voice of Poland

Kanał „The Voice of Poland” (www.youtube.com/user/voiceofpolandtvp) bije rekordy oglądalności polskojęzycznego YouTube’a. Według najnowszych statystyk aż 50 spośród zamieszczonych na tym kanale klipów przekroczyło milion wyświetleń. Wśród najpopularniejszych materiałów znalazły się także występy z trwającej właśnie, szóstej edycji programu, które milionowy pułap osiągnęły w zaledwie kilka tygodni.

Występy uczestników „The Voice” ze wszystkich sześciu edycji programu obejrzano łącznie ponad 330 milionów razy, a materiały z najnowszej serii biją rekordy popularności ustanowione w poprzednich latach. Średnia dzienna oglądalność kanału „The Voice” to 800 tysięcy odsłon. W weekendy liczba ta wzrasta nawet do 1,4 mln. Rośnie też liczba subskrybentów – kanał obserwuje już ponad 170 tysięcy użytkowników, a z każdym dniem przybywa kilkaset nowych.

Kanał „The Voice of Poland” został doceniony przez ekspertów w dziedzinie social media. Portal socialblade.com uznał go za trzeci najlepszy polskiego YouTube’a i przyznał mu ocenę „A-” (kanałów, które zasłużyły na pełne „A” jest zaledwie pięć). Według rankingu prowadzonego przez ceniony portal Sotrender kanał VoiceOfPoland był we wrześniu i październiku drugim najczęściej oglądanym polskojęzycznym kanałem w serwisie YouTube. We wrześniu analitycy Sotrender podkreślali:

- YouTube’owa aktywność muzycznego show TVP2 może być wzorem dla innych programów tego typu. Kanał VoiceOfPoland znalazł się we wrześniu wśród trzech najchętniej oglądanych kanałów polskojęzycznych, osiągając liczbę blisko 20,7 mln wyświetleń. Jednocześnie VoiceOfPolandTVP uzyskał jedną z najwyższych w zeszłym miesiącu liczb wyświetleń w przeliczeniu na subskrybenta – aż 136, co pozwoliło mu awansować aż o 23 pozycje w zestawieniu pod względem liczby odsłon kanałów polskojęzycznych oraz przesunąć się na 10. miejsce zestawienia pod względem liczby wyświetleń od początku istnienia kanału.
„The Voice” jest więc nie tylko jednym z najczęściej oglądanych programów na YT, ale także jednym z najpopularniejszych źródeł muzyki, po które sięgają użytkownicy YT. Polski „The Voice” przebija w tym zakresie wiele zagranicznych edycji, np. niemiecką i australijską. Świetnie oglądają się nie tylko występy i kulisy programu, ale także materiały związane z artystami, których kariera muzyczna rozpoczęła się na scenie „The Voice”. We wrześniu teledyski „absolwentek” programu Sarsy i Natalii Nykiel znalazły się wśród trzech najchętniej wyświetlanych filmów miesiąca. Śmiało można więc stwierdzić, że kanał „The Voice of Poland” wyznacza trendy i kreuje gusta polskich internautów.

Polska edycja „The Voice” to jeden z najbardziej interaktywnych programów telewizyjnych, obecny we wszystkich czołowych mediach społecznościowych. Zostało to docenione przez portal Antyweb:

- Gwiazda YouTube’a, Rezi (…) był uosobieniem tych zmian. Ale nie skończyło się na ściągnięciu człowieka, który swoją obecnością potwierdzałby, że jest nowocześnie, internetowo. Tu komentarze na Facebooku, tam komentarze na Twitterze, tu zdjęcia na Instagramie, tam działania na Snapchacie. Do tego aplikacja, konto na YT, obecność na stronie TVP.

Twórcy „The Voice of Poland” stawiają na interaktywność i pełne zaangażowanie widzów. Fani programu nie siedzą już biernie przed telewizorem, ale aktywnie współtworzą show i zgromadzoną wokół niego społeczność. Podczas finałowego odcinka na żywo, który zobaczymy na antenie TVP2 już w sobotę 28 listopada o 20:05, poczynania uczestników będzie można śledzić w serwisie voice.tvp.pl, a także na YouTubie i Instagramie, Snapchacie, Facebooku i Twitterze. Po programie zapraszamy widzów na relację z Red Roomu, którą będzie można obejrzeć na żywo w serwisie voice.tvp.pl. Nasi V-Reporterzy ReZi i Marta zajrzą za kulisy i porozmawiają ze zwycięzcą, finalistami i Trenerami. Serdecznie zapraszamy!