Zaraz po jego występie Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP2 powiedział:
Cieszę się, że kolejny znakomity wokalista dołączył do grona laureatów The Voice of Poland – programu, w którym liczą się przede wszystkim talent i głos. Z tym większą radością miło mi poinformować, że wszyscy finaliści wystąpią podczas tegorocznego Sylwestra z Dwójką, wśród największych gwiazd polskiej (i nie tylko) sceny muzycznej.
Kariera Krzysztofa Iwaneczko rozpoczęła się w projekcie „Czas honoru” stworzonym przez Bartosza Chajdackiego, kompozytora m.in. muzyki filmowej. Swój udział w programie rozpoczął od utworu „Nieznajomy”, który w ciągu 3 miesięcy miał już ponad 3 miliony wyświetleń na Youtubie! W trakcie Przesłuchań w ciemno Maria Sadowska przyznała, że drzwi do jego kariery są otwarte. Edyta Górniak kilkakrotnie nie mogła przestać płakać ze wzruszenia po jego występach. Krzysztof Iwaneczko od początku zaskakiwał wszystkich swoją wrażliwością i wyczuciem muzyki. Podobnie stało się, gdy w ringu spotkał się z Piotrem Tłustochowiczem. Było to prawdziwe starcie gigantów – ich wspólne wykonanie utworu „Lay me down” zagwarantowało obu udział w odcinkach na żywo. W odcinkach LIVE emocje, które wzbudzał ten młody wokalista nie malały – jednak największym zaskoczeniem był utwór, który wybrała dla niego Maria Sadowska w trzecim odcinku LIVE – przebój „Sugar” zespołu Maroon 5. Finał to był prawdziwy popis jego niesamowitych umiejętności. Wspólnie z Natalią Kukulską zaśpiewał jej utwór „Decymy” wprawiając Edytę Górniak w zachwyt. Zmierzył się też z piosenką z najnowszego filmu o przygodach Bonda – „Writting’s on the Wall”. Miał też okazję zaśpiewać ze swoją Trenerką utwór „Cheek to cheek”. Wygrywając program Krzysztof zdobył tytuł najlepszego głosu w Polsce, samochód marki Skoda, 50 tysięcy złotych oraz kontrakt płytowy z Universal Music Polska.
Pierwsza taka edycja
6. edycja „The Voice of Poland” od samego początku obfitowała w nowości m.in. interaktywność i angażowanie widzów w powstawanie programu „The Voice of Poland”.
Zamykamy tę edycję „The Voice of Poland” z głębokim przeświadczeniem, że wyróżniał ją wyjątkowo wysoki poziom artystyczny. Widzowie Dwójki to docenili, czego dowodzi znakomita oglądalność, a także rekordowa popularność programu w Intrenecie. Dla wszystkich fanów The Voice of Poland mam zatem dobrą wiadomość: będzie kolejna, siódma edycja The Voice of Poland. Wracamy już jesienią 2016 roku. – mówił Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP 2.
Po raz pierwszy fani programu mogli aktywnie współtworzyć show i tworzyć wokół niego interaktywną społeczność. „The Voice of Poland” (TVP2) zdobył pozycję lidera działań Social Mediowych wśród muzycznych, rozrywkowych formatów telewizyjnych, wyprzedzając na Facebook’u i Instagramie konkurencję. Program znajduje się aktualnie wśród najmocniejszych marek na portalu społecznościowym Facebook.com z liczbą ponad 750 119 fanów. Kanał „The Voice of Poland” znajduje się też w czołówce YouTube’a osiągając aż 330 milionów wyświetleń, 50 klipów z ponad milionową oglądalnością i mocne oceny od wiodących analityków social media.
Wszystkie odcinki na żywo można było śledzić w serwisie voice.tvp.pl, a także na YouTubie i Instagramie, Snapchacie, Facebooku i Twitterze. Dodatkowo, po zakończeniu programu widzowie mogli zobaczyć relację żywo z Red Roomu w serwisie voice.tvp.pl.